Etusivu » Tiedotteet » Markkinointi » Evli ja OSG vievät sijoitusmarkkinoiden makeiskauppaan

Evli ja OSG vievät sijoitusmarkkinoiden makeiskauppaan

Julkaistu: 08.03.2013 klo 09:30
Julkaisija: OSG Viestintä Oy

Evli Pankki on lanseerannut uuden virtuaalisen Verkkopankkiiri-palvelun, joka tekee sijoittamisesta helppoa ja nopeaa. Verkkopankkiirin mainonnan konsepti luotiin yhdessä OS/G Ezpan kanssa.

Verkkopankkiiri on virtuaalinen täyden valtakirjan varainhoitaja, joka aktiivisesti huolehtii asiakkaansa varoista kellon ympäri.  Verkkopankkiirin saa käyttöönsä  vaikka omalta kotikoneelta.

– Haluamme tehdä sijoittamisesta mahdollisimman mutkatonta. Ihmiset haluavat hoitaa asioitaan itselle sopivana aikana, itselle sopivassa paikassa.Asiakkailta saatu palaute on ollut kannustavaa ja erityisesti Verkkopankkiirin käyttöönoton  helppoudesta on tullut positiivista palautetta, Evli Pankin toimitusjohtaja Maunu Lehtimäki kertoo.

Verkkopankkiiri-kampanja on Evlin ensimmäinen medialähtö pitkään aikaan. Mainonnan konsepti luotiin yhdessä OS/G Ezpan kanssa. Kampanjan päämediana on TV, jossa sukelletaan houkuttelevaan mutta täynnä vaihtoehtoja olevaan makeiskauppaan.

– Oikeiden sijoitustuotteiden valinta on vaikeaa. Makuja on monia ja kaikki ei sovi kaikille, luonnehtii Emilia Valtola OS/G Ezpasta TV-mainoksen ydintä.

Yökuvauksissa punavuorelainen teekauppa muunnettiin karkkikaupaksi ja paikalle tuotiin 40 kiloa karkkia. Mainonnan konseptia ovat olleet luomassa Evliltä Piiu Pukkila, Tiina Tolonen, Mikaela Stubbe sekä Petre Pomell. OS/G Ezpan tiimi on Peter Keränen (copywriter), Kalle Wallin (AD) ja Emilia Valtola (planner). Filmin ohjasi Anssi Määttä Woodpeckeriltä.

Verkkopankiirin saa käyttöön My Evli –verkkopalvelussa 30 000 euron sijoituksella. Palvelun hinta on vuodessa yksi prosentti Verkkopankkiiri-varallisuuden markkina-arvosta ja suositeltava sijoitusaika on vähintään vuosi. Asiakas voi seurata sijoituksia ja niiden kehittymistä My Evlissä.

www.evli.com/verkkopankkiiri

Lisätietoja: Piiu Pukkila, Marketing Director, Evli Pankki Oyj, Aleksanterinkatu 19 A, PL 1081 - P.O.Box 1081,00101 Helsinki, +358 (0)50 383 7500, piiu.pukkila@evli.com

Liitteet: Verkkopankkiiri-filkka