Etusivu » Tiedotteet » Markkinointi » EUROBEST-MARKKINOINTIFESTIVAALILLE UUSI INNOVAATIO-KILPAILUSARJA

Eurobest

EUROBEST-MARKKINOINTIFESTIVAALILLE UUSI INNOVAATIO-KILPAILUSARJA

Julkaistu: 21.08.2014 klo 09:30
Julkaisija: Eurobest

*KILPAILUTÖIDEN ILMOITTAMINEN ALKANUT*

*AMI DRORISTA INNOVAATIOSARJAN TUOMARISTON PUHEENJOHTAJA*

Kilpailutöiden ilmoittaminen Eurobestiin on alkanut. Eurobest on eurooppalainen markkinointifestivaali, joka järjestetään tänä vuonna ensimmäistä kertaa historiansa aikana Helsingissä.  Uuden tapahtumapaikan lisäksi Eurobest lanseeraa uuden, innovaatioihin keskittyvän kilpailusarjan. Uuden sarjan tavoitteena on nostaa esiin uraauurtavaa teknologiaa ja innovaatioita markkinoinnissa ja kuluttajatuotteissa. Kilpailusarjan perustamista innoitti muun muassa tämän vuoden Cannes Lionsista saadut luvut, joiden mukaan suurin osa innovaatiosarjan kilpailutöistä tuli Euroopasta.

– Helsinki tunnetaan startup-yrityksistä ja teknologiaosaamisesta, joten se on loistava paikka uuden kilpailusarjamme lanseeraamiseen. Odotamme innolla sarjaan tulevia kilpailutöitä ja tuomariston päätöksiä, Lions Festivalsin toimitusjohtaja Philip Thomas sanoo.

Sarjan tuomariston puheenjohtajana toimii Ami Dror, joka on ollut liikkeellepaneva voima useiden innovaatioiden takana. Vuonna 2005 hän oli esimerkiksi mukana perustamassa XPAND 3D -yritystä, joka on tällä hetkellä yksi maailman isoimmista 3D-yrityksistä. Se asentaa vuosittain 15 000 3D-laitteistoa elokuvateattereihin ja myy miljoonia kuluttajalaitteita maailmanlaajuisen jälleenmyyntiverkoston kautta. Nykyään Zaitoun Venturesilla johtotehtävissä työskentelevän Drorin johtama tuomaristo tulee palkitsemaan uraauurtavia teknologioita, jotka edistävät laadukkaan, luovan viestinnän toteuttamista. Nämä voivat olla esimerkiksi sovelluksia, työkaluja, ohjelmia, laitteita tai tuotteita.

Eurobestissä on nyt avoinna 16 sarjaa kilpailutöiden ilmoittamiselle: Branded Content & Entertainment, Design, Direct, Film, Film Craft, Innovation, Integrated, Interactive, Mobile, Media, Outdoor, PR, Print, Print & Poster Craft, Promo & Activation ja Radio.

Kilpailutöitä koskevat säännöt ja ohjeet niiden ilmoittamiseen löytyvät osoitteesta www.eurobest.com. Ennen 26.9. kilpailutöiden ilmoittaminen on 30 € edullisempaa. Eurobest järjestetään 1.–3.12. Finlandia-talossa. Kolmipäiväisen festivaalin ohjelmaan kuuluu inspiroivia puheenvuoroja, keskustelutilaisuuksia ja muita kiinnostavia tapahtumia. Eurobest huipentuu mainoskilpailuun, jossa palkitaan Euroopan parhaita markkinoinnin ja mainonnan töitä.

Eurobest tulee Helsinkiin – muista nämä päivämäärät:

Seminaari-ilmoittautuminen sekä ohjelman ehdottaminen: Käynnissä

Kilpailutöiden ilmoittaminen: Käynnissä 26.9.2014 asti

Eurobest Helsingissä: 1.–3.12.2014 Finlandia-talossa

Eurobest-mainoskilpailu ja jatkobileet: 3.12.2014

Camilla Lambert, PR & Press Manager

Eurobest, 33 Kingsway, London, WC2B 6UF United Kingdom

Puh. +44(0)20 3033 4000; E-mail: camillal@canneslions.com

Kirsi Pitkäranta, viestintäkonsultti

Viestintätoimisto Drum

Puh. +358 50 5644 645, e-mail: kirsi.pitkaranta@drum.fi

Eurobest – Euroopan markkinointifestivaali