Etusivu » Tiedotteet » Markkinointi » ERÄTUKKU JA GORE-TEX:IN OMISTAMA SITKA GEAR YHTEISTYÖHÖN

Erätukku Oy

ERÄTUKKU JA GORE-TEX:IN OMISTAMA SITKA GEAR YHTEISTYÖHÖN

Julkaistu: 05.04.2016 klo 08:30
Julkaisija: Erätukku Oy

Erätukku Oy ja GORE-TEX:in omistama SITKA Gear aloittavat yhteistyön. Erätukku toimii SITKA Gear -tuotteiden maahantuojana Suomessa ja vastaa SITKA Gear -tuotemerkin aseman kehittämisestä Suomen markkina-alueella.

SITKA Gear on johtava yhdysvaltalainen metsästysasujen ja -varusteiden valmistaja, joka on tunnettu teknisesti edistyksellisistä pukeutumisratkaisuista vaativiin sää- ja maasto-olosuhteisiin. Yrityksen toimintafilosofiaan kuuluu voimakas sitoutuminen vastuullisen metsästysharrastuksen kehittämiseen, kaikille tasa-arvoisten metsästysmahdollisuuksien turvaamiseen sekä luonnon ja eläimistön elinolosuhteiden säilymiseen. SITKA Gear on GORE-TEX:in kokonaan omistama yritys ja ainoa GORE-TEX:in oma vaatetuotemerkki.

- Suomi on ehdottomasti yksi kiinnostavimmista metsästyksen markkina-alueista Euroopassa. Olosuhteet ovat vaativat, harrastajien määrä on korkea ja metsästyskulttuuri on vastuuntuntoista. Mikä tärkeintä, metsästys on harrastuksena aidosti kaikkien ulottuvilla – kynnys metsästyksen aloittamiseen on Suomessa alhaisempi kuin ehkä missään muualla, sanoo SITKA Gear Euroopan myyntipäällikkö Dan Hyllested.

- Erätukku on SITKA Gearille paras yhteistyökumppani Suomessa. Yritys on aidosti valtakunnallinen toimija ja sillä on valmiit hyvät suhteet suomalaisiin metsästäjiin, sanoo Hyllested.

SITKA Gearin metsästysasut lanseerataan Suomessa valtakunnallisesti elo–syyskuussa 2016. Tarjolle tulee laaja valikoima SITKA Gearin teknisiä metsästysasuja sekä varusteita.

-  Olemme otettuja siitä, että pääsemme aloittamaan yhteistyön SITKA Gearin kanssa. Gore omistajana takaa, että SITKA Gearin tuotteiden teknologiat ovat viimeisintä uutta. Mielestämme SITKA Gearin tuotteet tuovat merkittävän laajennuksen Suomessa tarjolla olevaan metsästystuotevalikoimaan. Kun asut ja varusteet ovat tarjolla suomalaisissa kaupoissa, niiden ostaminen ja kokeileminen on helppoa kaikille metsästäjille ja luonnossa liikkujille, sanoo Erätukun toimitusjohtaja Markku Lampela.

Erätukku oy on suomalaisten yksityishenkilöiden omistama yritys, jonka päätoimipaikka on Kempeleessä. Erätukulla on valtakunnallisen verkkokaupan lisäksi myymälä 23 paikkakunnalla Suomessa. Kansainvälisesti toimimme lähes 30 maassa. Lisäksi palvelemme asiakkaita suositussa verkkokaupassamme ympäri vuorokauden.

Lisätietoja: Toimitusjohtaja Markku Lampela, 0400 680 430, markku.lampela@eratukku.fi

Erätukku - Hirveen hyvä ulkoilukauppa

Erätukku on Suomen johtava ulkoilun, retkeilyn, metsästyksen ja kalastuksen ostospaikka.