Etusivu » Tiedotteet » Markkinointi » Demi-lehti kutsuu Tytöt ja teknologia -hankkeen julkistustilaisuuteen 3.3.2016

A-lehdet Oy

Demi-lehti kutsuu Tytöt ja teknologia -hankkeen julkistustilaisuuteen 3.3.2016

Julkaistu: 26.02.2016 klo 10:49
Julkaisija: A-lehdet Oy

Miksi juuri tytöt muuttavat teknologia-alan tulevaisuuden? Ketkä ovat digitaalisen maailman mielipidevaikuttajia? Miten tytöt käyttävät sosiaalista mediaa?

Aika: Torstai 3.3. klo 8.30–10.00 (aamiainen klo 8.30–9.00)

Paikka: Block by Dylan, Eteläranta 18, Helsinki

Tytöt ja teknologia -hanke kannustaa tyttöjä hakeutumaan ICT-alalle sekä vaikuttamaan siihen, millaista teknologiaa tulevaisuudessa käytetään. Hankkeen julkistamistilaisuudessa Rails Girlsin perustaja ja ohjelmoinnin lähettiläs Linda Liukas paljastaa, miksi teknologia-ala tarvitsee kipeästi tyttöjä ja mikä tekee 2000-luvulla syntyneistä tytöistä teknologian tekijöitä eikä vain kuluttajia.

Kerromme uunituoreet tutkimustulokset 12–19-vuotiaiden tyttöjen suhtautumisesta sosiaaliseen mediaan ja siitä, miksi nuoret käyttävät entistä enemmän aikaa somessa. Entä mitkä sosiaalisen median palvelut ovat huomisen hittejä?

Kuulet myös, kuinka digitaalisessa maailmassa valta on siirtynyt nuorille YouTube-tähdille, jotka puhuttelevat videoillaan satoja tuhansia katselijoita. Tilaisuudessa esiintyvät supersuositut Demin tubettajat Iinaps, Twice As Nice ja DitaBibiana.

Ilmoittautumiset 1.3. mennessä osoitteessa: www.a-lehdet.fi/demitech

A-lehdet Oy, Demin päätoimittaja Anni Lintula
050 414 4233, anni.lintula@a-lehdet.fi

Demi on nuorten naisten suosikkibrändi, jonka kokonaistavoittavuus on 250 000 (KMT Kevät 2015). Demin sosiaalisen median kanavat, Facebook, Twitter, Instagram, SnapChat ja WhatsApp, tavoittavat viikoittain lähes 100 000 seuraajaa. Demin yhteistyötubettajien YouTube-kanavilla on yhteensä yli 300 000 tilaajaa. Demiä julkaisee A-lehdet Oy.