Etusivu » Tiedotteet » Markkinointi » Danfoss terävöittää brändiään vahvistaakseen asemaansa markkinoilla

Oy Danfoss Ab

Danfoss terävöittää brändiään vahvistaakseen asemaansa markkinoilla

Julkaistu: 15.09.2014 klo 06:00
Julkaisija: Oy Danfoss Ab

Danfoss on maailman johtava elektronisten ja mekaanisten komponenttien kehittäjä ja valmistaja. Danfossin komponentteja käytetään jäähdytyksessä, ilmastoinnissa, lämmityksessä, moottorinohjauksessa ja liikkuvassa kalustossa. 15. syyskuuta Danfoss ottaa käyttöön uuden maailmanlaajuisen brändikonseptin otsikolla ”Engineering Tomorrow”.

Danfossilla on nykyisin vahva markkina-asema useilla tärkeillä liiketoimintansa kasvualueilla. Myös tulevaisuudessa Danfossin innovatiiviset tuotteet auttavat ihmisiä ja yhteisöjä olemalla mukana rakentamassa yhteiskunnan kestäviä perusrakenteita, osallistumalla elintarvikehuoltoon, lisäämällä energiatehokkuutta ja tarjoamalla ilmastoystävällisiä ratkaisuja. ”Engineering Tomorrow” – brändikonseptilla Danfoss haluaa varmistaa, että yhtiön rooli markkinoilla erottuu.

”Engineering Tomorrow linkittää perustuksemme tulevaisuuteen. Insinöörityö on aina ollut ydinosaamistamme ja sen pohjalta olemme valmiita muovaamaan tulevaisuutta innovatiivisten ratkaisujen kautta. Maailma tarjoaa merkittäviä kasvumahdollisuuksia ja Danfoss on valmis tarttumaan niihin. Olemme saavuttaneet hyviä tuloksia ja meillä on vahvoja ja myönteisiä tarinoita kerrottavana. Nyt haluamme saada tämän viestin ulos, ” kertoo pääjohtaja Niels B. Christiansen.

Uusi maailmanlaajuinen brändiprofiili on perusteellisen kehitysprosessin tulos. Danfoss selvitti nykyisiltä ja potentiaalisilta asiakkailtaan ympäri maailmaa heidän käsityksiään ja odotuksiaan Danfossista nyt ja tulevaisuudessa. Näiden näkemysten pohjalta kehitettiin ”Engineering Tomorrow” – konsepti, joka nyt esitellään markkinoille.

Danfossin uusi brändi on linjassa konsernin vuonna 2010 käyttöön otetun "Core & Clear" – strategian kanssa. Tässä vaiheessa strategia keskittyy kannattavaan kasvuun. Myös konsernin nettisivut ovat kokeneet täydellisen muutoksen ja heijastavat uutta brändiämme. Kansainvälisillä danfoss.com – sivuilla uusi ilme jo näkyy ja paikallisilla maasivuilla muutos tapahtuu tulevien kuukausien kuluessa. ”Engineering Tomorrow” havainnollistuu erinomaisesti uudessa yritystämme esittelevässä elokuvassa, jonka on ohjannut Cannes-palkittu ohjaaja Christoffer Bo.

Danfoss Media Relations

Linkkejä:

Danfoss suunnittelee teknologioita, joiden avulla saavutat enemmän vähemmällä. Me vastaamme infrastruktuurin, elintarvikehuollon, energiatehokkuuden ja ympäristön asettamiin haasteisiin. Tuotteitamme ja palvelujamme käytetään jäähdytykseen, ilmastointiin, lämmitykseen, moottorinohjaukseen ja liikkuvaan kalustoon. Toimitamme myös komponentteja uusiutuvan energian sekä kaukolämmitysverkostojen tarpeisiin. Innovatiivinen suunnittelutyömme juontaa juurensa jo vuoteen 1933 ja tänä päivänä Danfoss on alan johtavia yrityksiä maailmassa työllistäen 22 500 työntekijää ja palvellen asiakkaita yli sadassa maassa. Olemme edelleen perustajaperheen yksityisessä omistuksessa. Lue lisää osoitteesta www.danfoss.com.

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki