Etusivu » Tiedotteet » Markkinointi » Briiffi toi sodan ja rauhan teemat lasten syövänvastaiseen kampanjaan

Briiffi

Briiffi toi sodan ja rauhan teemat lasten syövänvastaiseen kampanjaan

Julkaistu: 09.09.2016 klo 08:15
Julkaisija: Briiffi

Aamu_rauhanjulistus_lapsi

Aamu Suomen Lasten Syöpäsäätiö ja Briiffi nostavat lasten syöpähoidot ihmisten arkeen näkyvällä Rauhanjulistus-kampanjalla. Kampanjan avulla kerätään rahaa lasten syöpähoitojen kehittämiseen.

Briiffi haki vakavaan asiaan huomiota herättävää tematiikkaa sodankäynnistä. Keskiöön nostettiin filmi, joka toteutettiin yhdessä artisti Jipun ja tuotantoyhtiö Roger! Pictures Oy:n kanssa. Kampanja näkyy parhaillaan Sanoma Media Finlandin mediakanavissa sekä katumainoksissa eri puolilla maata.

Briiffi on tehnyt yhteistyötä Aamu Säätiön kanssa noin puolentoista vuoden ajan. Rauhanjulistus-kampanja on yksi vuonna 2012 perustetun säätiön laajimmista ja monikanavaisimmista kampanjoista. Briiffin ammattilaistiimi tarttui aiheeseen innokkaasti, mutta aihepiirin vakavuuden ymmärtäen.

-       Kampanjan viesti on voimakas, mikä onkin Aamu Säätiölle nyt tarpeen, jotta saamme tunnettuutta ja herätämme tunteita. Briiffi on tuonut kaipaamamme teemat juuri oikealla tavalla esiin. Osaajien kanssa on antoisaa tehdä töitä. Sen koimme heti, kun yhteistyömme lähti liikkeelle, Aamu Säätiön asiamies Laura Paasio kertoo.

-       Rauhanjulistus-kampanja toi suunnittelun tuoksinassa myös tunteet pintaan. Tiimimme suhtautuu jokaiseen asiakastyöhön antaumuksella, mutta Aamun kampanjan suunnittelutyössä huomasin erityistä latausta, joka nousi aiheen koskettavuudesta. Faktat, tunteet ja luovat ajatukset kiteytyivät vaikuttavaksi kokonaisuudeksi, johon saimme vielä huippuluokan artistin ja tuotantoyhtiön mukaan, iloitsee Briiffin toimitusjohtaja Jonne Saivosalmi.

Filmin tarina kertoo syöpäpotilaan merkittävästä päivästä sairaalassa. Sitä kuljettaa eteenpäin Elämää juoksuhaudoissa -kappaleen uudelleensovitettu versio, joka työstettiin varta vasten Rauhanjulistus-filmikäsikirjoitukseen.

-       Aamu Säätiön Rauhanjulistus-filmi kuvaa lapsen tarinaa koskettavalla tavalla. Se korostaa lapsen omaa sankaruutta, mutta myös sitä, että me yritämme yhdessä riisua syövän aseista, Laura Paasio sanoo.

Katso Rauhanjulistus-filmi tästä.

Jonne Saivosalmi, toimitusjohtaja

Briiffi Oy

040 569 3333