Etusivu » Tiedotteet » Markkinointi » Bob the Robotille uusia suunnittelijoita hasanilta ja TBWA:lta

Bob the Robot

Bob the Robotille uusia suunnittelijoita hasanilta ja TBWA:lta

Julkaistu: 30.08.2016 klo 10:40
Julkaisija: Bob the Robot

TIEDOTE

Julkaistavissa heti

Bob the Robot on vahvistanut rivejään kesän aikana kahdella uudella suunnittelijalla.

Aiemmin TBWA\Helsingissä työskennellyt copywriter Heidi Taina aloitti uusissa tehtävissään toukokuussa ja hasan & partnersilta siirtynyt AD Henri Haka heti lomien jälkeen. Bobissa suunnittelijoita kiehtoi hyvä henki ja luovan tekemisen korkea taso.

“En keksinyt enää yhtään syytä olla tulematta”, kommentoi Heidi Taina toimistonvaihdosta. Kokemusta Heidillä on kotimaisten asiakkuuksien ohella myös TBWA-ketjun kansainvälisistä projekteista Pariisissa ja Lontoossa.

Viime aikoina mm. Veikkauksen, Silja Linen ja Fazerin mainontaa suunnitellut Henri Haka puolestaan summaa: “Haluan tulla suunnittelijana koko ajan paremmaksi, ja uuden työn aiheuttama terve kuolemanpelko pitää mielen virkeänä ja kehityskäyrän jyrkkänä. Bobille minut houkutteli kiinnostavat ihmiset, luovan osaston taso ja hienot asiakkuudet”.

Luovuudestaan tunnetun toimiston strategiaan tuoreet kiinnitykset istuvat hyvin.

“Tavoitteenamme on olla jatkossakin Suomen luovin ja asiakkailleen tuloksellisin toimisto, ja samaa ajatusta noudatamme myös uusien työntekijöiden rekrytoinnissa”, kommentoi Bob the Robotin toimitusjohtaja Miska Rajasuo.

Miska Rajasuo

miska.rajasuo@bobtherobot.fi