Etusivu » Tiedotteet » Markkinointi » Antalis mukana PacTec- ja SignTec-messuilla

Antalis Oy

Antalis mukana PacTec- ja SignTec-messuilla

Julkaistu: 16.09.2016 klo 17:12
Julkaisija: Antalis Oy

Antalis Oy on 20.-22.9.2016 Messukeskuksessa kahdella eri osastolla.

PacTec-osastolla 6c29 esittelemme Antalis Packaging –ratkaisuja Masterline-pakkausprosessin avulla. Osastollamme on nähtävillä mm.:

Masterline 650R –kalvopakkauskone tiiviiseen kalvopakkaamiseen polyolefiinikalvolla.

Masterline 320 –teippauskone automaattiseen pakkausten suljentaan.

Masterline 410AP –automaattinen vannehtimiskone kuljetuspakkausten kiinnisitomiseen, kartonkipakkausten vannehtimiseen sekä yleiseen niputtamiseen ja yhteensitomiseen.

Masterline 490/481 –akkuvannehtijat kivi-, metalli-, puu- ja sahatavaratuotteiden sitomiseen sekä lavojen ja kuormien varmistukseen käsikäyttöisesti.

Tule toteamaan, kuinka Antaliksesta löytyy ratkaisu kaikkiin pakkaustarpeisiin ja osallistu samalla arvauskilpailuumme, jossa palkintona on 400 kpl painettuja kartonkimukeja voittajan omalla painatuksella! Hyödynnä myös messutarjouksemme!

SignTec-osastolla 6m61-4 Antalis tulee tutuksi monipuolisena toimijana ja alansa johtavana yrityksenä. Tutustu hauskalla tavalla liiketoiminta-alueisiimme: Print, Office, VisCom, Packaging ja Solutions!

Antalis Oy kuuluu Antalis-ryhmään, joka on Euroopan johtava papereiden, suurkuvamateriaalien ja pakkaustarvikkeiden tukkukauppa. Antalis toimii 43 eri maassa 5800 työntekijän voimin. Suomessa Antalis Oy:n toimipisteet sijaitsevat Helsingissä, Tampereella ja Turussa. Vuonna 2015 yrityksen palveluksessa on 63 henkilöä ja liikevaihto oli 33,8 milj. euroa. Laajaan ja korkeatasoiseen tuotevalikoimaamme kuuluvat päällystetyt ja päällystämättömät painopaperit, design- ja erikoispaperit, kartongit, tulostuspaperit, kirjekuoret, suurkuvatulostusmateriaalit ja -laitteet sekä pakkaus-, hygienia- ja kattaustuotteet. Tutustu yritykseemme: www.antalis.fi.