Etusivu » Tiedotteet » Markkinointi » Antalis kotimaisen D-Board Lightin jakelijaksi

Antalis Oy

Antalis kotimaisen D-Board Lightin jakelijaksi

Julkaistu: 02.09.2015 klo 15:16
Julkaisija: Antalis Oy

Antalis Oy on 1.9.2015 aloittanut yhteistyön kotimaisen kevytlevyjen valmistajan, De-Millin, kanssa. Tämän myötä Antalis toimii jatkossa D-Board® Light–kennolevyjen jakelijana Suomessa.

D-Board® Light on UV-tulostukseen soveltuva, kestävä ja korkealaatuinen kartongista valmistettu kennolevy. Sen tuotantoon on käytetty kierrätyspaperia ja se on 100 % kierrätettävä. Tämä B2-paloluokiteltu materiaali soveltuu mm. display-hyllyihin, tauluihin ja erilaisiin kevyisiin rakennelmiin. Antaliksen varastovalikoimaan kuuluvat koot 10 x 1220 x 2550 mm ja 16 x 1500 x 3050 mm. Myös muut standardikoot ja paksuudet ovat saatavana Antaliksesta.

De-Mill on Loviisassa sijaitsevan, kansainvälisen yrityksen Eltete TPM Oy:n graafinen osasto, joka valmistaa, myy ja markkinoi D-Board®- ja D-Board® Light -kartonkilevyjä, Décor-profiileja sekä muita oheistarvikkeita. De-Mill on osa Eltete Groupia, jonka eri osastot ovat kukin erikoistuneet omalla osa-alueellaan; kuljetuspakkausmateriaalit (Eltete TPM Oy), designtuotteet (De-Mill), rakennusmateriaalit ja laminaattituotteet (Eltete Oy). Eltete Group toimii 15 eri maassa ja sen liikevaihto vuonna 2014 oli 40 milj. euroa.

Antalis Oy kuuluu Antalis-ryhmään, joka on Euroopan johtava paperitukkuketju ja merkittävä pakkaustarvikkeiden ja suurkuvatulostusmateriaalien jakelija. Antalis toimii 44 eri maassa 5500 työntekijän voimin. Suomessa Antalis Oy:n toimipisteet sijaitsevat Helsingissä, Tampereella ja Turussa. Yrityksen palveluksessa on 67 henkilöä ja liikevaihto vuonna 2014 oli 38 milj. euroa. Antalis Oy:n laajaan ja korkeatasoiseen tuotevalikoimaan kuuluvat päällystetyt ja päällystämättömät painopaperit, design- ja erikoispaperit, kartongit, tulostuspaperit, kirjekuoret, suurkuvatulostusmateriaalit ja -tulostimet sekä pakkaus-, hygienia- ja kattaustuotteet.

Antalis Oy

Mika Pöllänen, puh. (09) 348 300, 050 527 9481, mika.pollanen@antalis.fi, www.antalis.fi

De-Mill

Céline Colin, puh. 050 467 2681, celine.colin@demill.fi, www.demill.fi

Antalis Oy kuuluu Antalis-ryhmään, joka on Euroopan johtava paperitukkuketju ja merkittävä pakkaustarvikkeiden ja suurkuvatulostusmateriaalien jakelija. Antalis toimii 44 eri maassa 5500 työntekijän voimin. Suomessa Antalis Oy:n toimipisteet sijaitsevat Helsingissä, Tampereella ja Turussa. Yrityksen palveluksessa on 67 henkilöä ja liikevaihto vuonna 2014 oli 38 milj. euroa. Laajaan ja korkeatasoiseen tuotevalikoimaamme kuuluvat päällystetyt ja päällystämättömät painopaperit, design- ja erikoispaperit, kartongit, tulostuspaperit, kirjekuoret, suurkuvatulostusmateriaalit ja -tulostimet sekä pakkaus-, hygienia- ja kattaustuotteet. Tutustu yritykseemme: www.antalis.fi.