Etusivu » Tiedotteet » Markkinointi » Anneli Myller Dialogista A-lehtien luovaksi johtajaksi

A-lehdet Oy

Anneli Myller Dialogista A-lehtien luovaksi johtajaksi

Julkaistu: 19.02.2014 klo 09:46
Julkaisija: A-lehdet Oy

Anneli Myller on nimitetty A-lehtiin luovaksi johtajaksi vastuualueenaan A-lehtien ja A-kustannuksen asumisen brändit (Avotakka, Meidän talo, Meidän Mökki, Viherpiha, Unelmien Talo & Koti, Kotivinkki, Kaikkien aikojen Joulu ja Kaikkien aikojen Jouluherkut) sekä sisältöjen osalta Finnish Design Shop ja Styleroom. Myller siirtyy tehtävään A-lehdet Dialogista.

Myllerillä on erittäin pitkä kokemus aikakausmediasta, brändeistä ja konseptoinnista. Ennen Dialogin luovan johtajan tehtävää hän työskenteli kustannusjohtajana, usean lehden päätoimittajana ja toimituspäällikkönä.

"On mielenkiintoista palata taas kuluttajamediaan ja minulle tuttujen ja vahvojen brändien pariin tässä tilanteessa. Monikanavainen sisällöntuotanto laajentaa brändien tavoitettavuutta ja haluttavuutta entisestään. Näen tulevaisuuden täynnä mahdollisuuksia", Anneli Myller sanoo.

Anneli Myllerin esimiehenä toimii julkaisujohtaja Anne Lyytikäinen-Palmroth.

A-lehdet-konserni on mediatalo, jonka muodostavat A-lehdet Oy ja sen tytäryhtiöt A-lehdet Dialogi Oy ja A-kustannus Oy. Mediatalo kustantaa 20:tä kuluttajille suunnattua aikakauslehteä, lähes 30:tä asiakaslehteä ja useita eri kuluttajaverkkopalveluita. Konserniin kuuluvat myös Finnish Design Shop, Suomen kattavin sisustustuotteiden verkkokauppa ja pian avattava Styleroom.fi, Ruotsin suosituin sisustusyhteisö. Konsernin liikevaihto on noin 100 miljoonaa euroa.