Etusivu » Tiedotteet » Markkinointi » Anna-lehden ja Sokoksen 3D-jouluelämys tuo valoa ja iloa Helsinkiin

Sokos

Anna-lehden ja Sokoksen 3D-jouluelämys tuo valoa ja iloa Helsinkiin

Julkaistu: 07.12.2011 klo 15:23
Julkaisija: Sokos

Anna-lehti, Sokos ja Mural Media tuottavat ensimmäistä kertaa Pohjois-Euroopassa tässä mittakaavassa elämyksellisen 3D-valoshown. Joulun ihanimmat lahjaideat heijastetaan näyttävästi ja mieleenpainuvasti Helsingin Sokos-tavaratalon seinälle. 3D-valoshow luo ennennäkemättömän visuaalisen elämyksen katsojalle.

3D-elämyksen pohjana on lahjakuvasto, joka ilmestyy toimitettuna liitteenä Anna-lehdessä 8.12.2011. Liitteen sisältö herää eloon talon seinässä ainutlaatuisella tavalla. Mukana olevia valovoimaisia kotimaisia brändejä sekä ylellisiä maailmanmerkkejä vahvistetaan yllätyksellisessä, visuaalisessa, uutta teknologiaa ja designia yhdistävässä toteutuksessa.

3D-valoshow nähdään Helsingin Rautatientorin puoleisella seinällä 8.−23.12.2011 maanantaista perjantaihin sekä sunnuntaisin tasatunnein klo 17−20 ja lauantaisin tasatunnein klo 16−19.

Helsingin esitysten lisäksi toteutus näkyy viikoilla 50−51 Otavamedian ja Sokoksen verkkosivuilla sekä Sokos-tavaratalojen näytöillä kautta Suomen.

Marja-Liisa Neuvonen
Tavaratalonjohtaja