Etusivu » Tiedotteet » Mainonta » Zeeland Family ostaa viestintä- ja pr-toimisto Sugar Helsingin

Zeeland Family Oyj

Zeeland Family ostaa viestintä- ja pr-toimisto Sugar Helsingin

Julkaistu: 21.10.2015 klo 09:11
Julkaisija: Zeeland Family Oyj

Markkinontiviestinnän monitoimija Zeeland Family laajentaa lifestyle-asiakkaiden viestintäpalveluihin ja ostaa Sugar Helsingin. Sugar on uuden sukupolven viestintä- ja showroom-palvelujen parissa toimiva kasvuyritys, joka avaa asiakkailleen mahdollisuuksia asiakasryhmien kohtaamisessa ja ymmärryksessä sekä kasvokkain että digitaalisesti. Yritys työllistää kolme henkilöä. Sugarin myyntikate vuonna 2015 on noin 0,3 miljoonaa euroa ja toiminta on hyvin kannattavaa. Osapuolet ovat sopineet, että kauppahintaa ei julkisteta.

Sugar Helsingin tärkein tehtävä on nostaa edustamansa brändit tunnetuiksi kohderyhmien keskuudessa sosiaalisen, digitaalisen sekä perinteisen median välityksellä. Sugar Helsingin erityisosaamiseen kuuluu kasvavan LOHAS-kuluttajaryhmän (Lifestyle of Health and Sustainability) ymmärtäminen ja tavoittaminen – jo lähes joka kolmas suomalainen on LOHAS-kuluttaja. Uudenlaiset sekä vastuulliset toimintatavat ovat nopeasti nostaneet vuonna 2011 perustetun Sugar Helsingin alaa uudistavaksi ja innostavaksi PR-toimistoksi.

Nyt toteutuvan kaupan myötä Sugarista tulee osa Zeeland Familyn viestinnän liiketoimintaa. Sugarin henkilökunta jatkaa töitä entisissä toimitiloissaan Helsingin keskustassa. Torikortteleissa sijaitseva showroom tuo Zeeland Familyn palvelutarjoomaan uuden ulottuvuuden ja yhteenliittymän kautta Sugarin asiakkailla on mahdollisuus saada markkinointiviestinnän palveluita helposti yhdestä paikasta.

"Teemme tulevaisuudessa vielä ennakkoluulottomammin luovia ja poikkitieteellisiä konsepteja asiakkaidemme hyödyksi. Eettisen ja kestävän kehityksen merkityksen ymmärtäminen asiakaskohtaamisissa tulee kasvamaan, ja tästä Sugarilla on hyvää kokemusta", sanoo Zeeland Familyn viestintä- ja PR-liiketoiminnasta vastaava johtaja Päivi Holmqvist.

"Yhteenliittyminen Zeeland Familyn kanssa on luonteva ja inspiroiva valinta. Jaamme saman innon ja mielenkiinnon nopeasti muuttuvaan mediaan sekä digitalisoituvaan ympäristöön, jossa jokaiselle asiakkaalle räätälöidään yksilöllisiä, kekseliäitä sekä koukuttavia palveluita", sanoo Sugarin omistaja Karita Sainio, joka jatkaa kaupan jälkeen Zeeland Familyssä keskittyen erityisesti lifestyle-asiakkuuksiin.

Zeeland Familyn strategisena tavoitteena on pystyä tarjoamaan apua suomalaisten ja kansainvälisten yritysten markkinoinnin haasteissa ja toimia aina asiakkaan parhaaksi, kanavasta riippumatta. Zeeland Family kehittää jatkuvasti uusia palveluita ja luo sitä kautta asiakasmerkitystä, sillä maailma yritysten ympärillä muuttuu koko ajan.

Päivi Holmqvist, johtaja, viestintä- ja PR-liiketoiminta, Zeeland Family, puh. 040 504 4444, paivi.holmqvist@zeelandfamily.fi

Karita Sainio, Sugar Helsinki, puh. 050 336 8422, karita@sugarhelsinki.com

Tuomas Airisto, toimitusjohtaja, Zeeland Family, puhelin +358 40 566 1331, tuomas.airisto@zeealndfamily.fi

Zeeland Family on Suomen monipuolisin markkinoinnin palvelutoimisto. Ydinosaamistamme on lisätä asiakkaidemme myyntiä ja tunnettuutta markkinoinnin, viestinnän ja myynnin asiantuntijapalveluiden keinoin. Autamme asiakkaitamme kirkastamaan ja kohdistamaan strategiset suunnitelmat kannattaviksi toimenpiteiksi ja saavuttamaan liiketoiminnalliset tavoitteet. Palveluksessamme on noin 100 ammattilaista Helsingissä ja Turussa. Konsernin emoyhtiön Zeeland Family Oyj:n osake (ZEE1V) on noteerattu NASDAQ OMX Helsinki First North -markkinassa. www.zeelandfamily.fi