Etusivu » Tiedotteet » Mainonta » Uudistunut GREENi kansainvälistyy vauhdilla - golfpalvelun toimitus tunneissa mille golfkentälle tahansa

Julkaistu: 15.05.2013 klo 09:15
Julkaisija: Viherio Technologies Oy

Oululaisen Viherio Technologies Oy:n GREENi palvelu golfklubeille on ottamassa uusia askelia. Kuluvan kevään aikana palvelun toteutuksessa on siirrytty täysin ohjelmistopohjaiseen malliin, ja nyt palvelu on yhtä nopeasti saatavissa olipa golfklubi sitten Hangossa tai Hua Hinissa.

"Tästä keväästä alkaen voivat golfklubit käyttää GREENi palvelua kentänseurannassa ja pelinopeuden hallinnassa todella helposti. Palvelu on käytännössä täysin automaattinen golfklubin kannalta", toteaa Timo Pärkkä GREENilta. "Lisäksi palvelupakettiimme kuuluu golfareiden käyttämä älypuhelinsovellus,  joka on pelaajalle ilmainen, helppokäyttöinen ja mikä parasta, se antaa golfklubille kentän seurantaa ja valvontaa helpottavaa tietoa."

Uudistunut GREENi palvelu on kiinnostanut myös kansainvälisesti. Viime viikkojen aikana GREENia käyttävien klubien listalle ovat tulleet niin Pariisin eteläpuolella oleva Marivaux Golf, irlantilaiset Lisheen Springs ja St. Margaret's golf club sekä mm. Brokenhurst Manor ja The Grove Englannista.

"Viimeisten parin kuukauden aikana olemme päässeet  erityisen hyvään vauhtiin Englannissa, missä olemme kuitenkin hakeneet kunnon markkinan avausta jo muutaman vuoden. Käytön helppous, kustannustehokkuus ja GREENi palvelun monipuoliset laadun kehittämistä tukevat ominaisuudet kiinnostavat hyvin monenlaisia golfklubeja - tietysti myös täällä Suomessa", Timo Pärkkä kertoo.

Nyt GREENi palvelu on periaatteessa saatavissa mihin tahansa maailman golfkentälle tuntien toimitusajalla. "Tulemme seuraavien kuukausien aikana kehittämään palveluprosessejamme globaalia liiketoimintaa silmällä pitäen. Lisäksi palveluvalikoimaan on tulossa mielenkiintoisia laajennuksia esimerkiksi klubiturnauksiin, joka lisännee GREENin kansainvälistä houkuttelevuutta entisestään."

info@greeni.com

Timo Pärkkä, 0400 012266