Etusivu » Tiedotteet » Mainonta » Transmerin kosmetiikkaliiketoiminnan johtajaksi löytyi kokenut osaaja

Oy Transmeri Ab

Transmerin kosmetiikkaliiketoiminnan johtajaksi löytyi kokenut osaaja

Julkaistu: 01.03.2016 klo 15:32
Julkaisija: Oy Transmeri Ab

Transmerin kosmetiikkaliiketoiminnan johtajaksi löytyi kokenut osaaja

KTM Anu Koskinen (43) on nimitetty kosmetiikkaliiketoiminnan johtajaksi 25.4.2016 alkaen. Anu siirtyy tehtävään Lumenen ihonhoitoliiketoiminnan johtajan tehtävästä.  Anulla on taustaa myös mm. GlaxosmithKlinen dermatologisten valmisteiden liiketoimintajohtajan tehtävästä ja eri johtotehtävistä L'Oréalilla. Transmerin Kosmetiikkaliikentoimintaa pitkään johtanut Marika Ahlroth-Pirtinheimo jää ansiokkaan työuran jälkeen eläkkeelle 1.3.2016.

”Transmerin tavoite on olla Suomen paras koti brändeille. Anu tulee kehittämään selektiivisen kosmetiikan liiketoimintaa, tavoitteenaan laajentaa merkkiportfoliotamme. Haluamme jatkossakin tarjota kuluttajille ajankohtaisia ja kiinnostavia brändejä, tuotteita ja palveluja”, sanoo toimitusjohtaja Sari Rosin.

toimitusjohtaja Sari Rosin, puh. 0400 682 701 / sari.rosin@transmeri.fi

Oy Transmeri Ab

Oy Transmeri Ab on Didrichsenin perheen omistaman Oy Transmeri Group Ab:n tytäryhtiö. Yhtiö edustaa Suomessa tunnettuja päivittäistavaramerkkejä kuten OFF!, Raid, Mr Muscle, Glade, Duck, Weetabix, Alpen sekä selektiivisen kosmetiikan tuotemerkkejä kuten Chanel, Guerlain, CLEAN, Kenzo, Issey Miyake ja Oscar de la Renta. Oy Transmeri Ab:n liikevaihto on noin 39 milj. euroa ja se työllistää noin 100 henkilöä.

www.transmeri.fi, https://www.linkedin.com/company/transmeri

twitter ja instagram @transmerioy