Etusivu » Tiedotteet » Mainonta » Teerenpelin RuisrIPA on rouhea syyskauden avaaja

Teerenpeli Yhtiöt Oy

Teerenpelin RuisrIPA on rouhea syyskauden avaaja

Julkaistu: 13.08.2015 klo 14:55
Julkaisija: Teerenpeli Yhtiöt Oy

Teerenpelin uutuusolut on Ruisripa. Se on rukiisen maltainen, aavistuksen makea IPA (India Pale Ale), jossa on lajityypille ominainen pitkä jälkimaku. Ruisripa on väriltään punertava, kupariin taittava ja tuoksussa on aistittavissa sitruunamaisia piirteitä. Uutuustuotteesta kerättiin palautetta kesän aikana mm. Suuret Oluet Pienet Panimot -tapahtumissa. Asiakkaiden palautteiden perusteella reseptiä kehitettiin siten, että olutta ei suodateta, jolloin sen maut tulevat paremmin esiin.

RuisrIPA K-kauppoihin syyskuussa

Uusi erä suodattamatonta Ruisripaa on jo hanoissa Teerenpelin omissa ravintoloissa. Syyskuusta alkaen Ruisripaan voi tutustua myös K-ryhmän kaupoissa ympäri Suomen. Voimakkaasti humaloitujen olueiden suosio jatkuu. Kotimaisesta rukiista haluttiin tehdä rouhea ja maukas ruisale, joka sopii syyskauden avaukseen”, myyntipäällikkö Samuli Eskola summaa yhteen Ruisripan syntytarinaa.

Mukana tapahtumissa viikonloppuna Porissa ja Helsingissä

Suuret Oluet Pienet Panimot –kiertue on kerännyt tänä kesänä ennätysyleisön ja Teerenpeli on ollut mukana kaikissa tapahtumissa. Tulevana perjantaina ja lauantaina Porissa järjestetään Pienpanimo Olutjuhlat Pub Winstonissa ja sen sisäpihalla. Helsingissä Flow-festivaaleilla 14.-16.8. Teerenpelin tuotteita löytyy Flow´n erikoisolutbaarista. Lisäksi ensi viikonloppuna pidettävässä Herkkujen Suomi & Syystober –tapahtumassa 20.-22.8.2015 Teerenpeli on myös vahvasti mukana.

RuisrIPA

Suodattamaton pintahiivaolut. Raaka-aineet: tumma ruismallas, Pilsner mallas, Crystal, Ohrahiutaleet sekä Green bullet ja Waimea & Fuggles –humalat.

Lisätiedot:

teerenpeli.com

Anssi Pyysing
Toimitusjohtaja, yrittäjä, Teerenpeli Yhtiöt
0500 830 458, anssi.pyysing@teerenpeli.com

Timo Kuorehjärvi
Toiminnanjohtaja, Panimo & Tislaamo Oy
040 549 7253, timo.kuorehjarvi@teerenpeli.com

Teerenpeli Yhtiöt Oy on innovatiivinen ravintola- ja panimoalan perheyritys, joka koostuu Teerenpeli-ravintoloista, Teerenpeli Panimo & Tislaamosta, ruokaravintola Taivaanrannasta Helsingissä ja Lahdessa sekä Laivaravintola Teerenrannasta. Teerenpeli-ravintoloita löytyy Lahden lisäksi Helsingistä, Tampereelta sekä franchising-yritykset Turusta ja Lappeenrannasta. Teerenpeli Yhtiöiden liikevaihto on yli 10 miljoonaa euroa ja yritys työllistää yli 70 henkilöä. Teerenpelin tuotteet valmistetaan uusiutuvalla energialla. www.teerenpeli.com