Etusivu » Tiedotteet » Mainonta » Sonja Arohonka nimitetty Domus Yhtiöt Oy:n Asiakaskokemus-, markkinointi- ja viestintäpäälliköksi

Domus Yhtiöt Oy

Nimitys.
Julkaistu: 01.06.2016 klo 14:20
Julkaisija: Domus Yhtiöt Oy

Sonja Arohonka on nimitetty Domus Yhtiöt Oy:n Asiakaskokemus-, markkinointi-, ja viestintäpäälliköksi 1.6.2016 alkaen. Sonjan tehtävänä on laadukkaan asiakaskokemuksen varmistaminen yhtiön kaikkien toimintojen tasolla, markkinoinnin ja viestinnän johtaminen, strategian kehittäminen sekä markkinoinnin ja viestinnän toimenpiteistä vastaaminen.

”Olemme ottaneet yrityksessämme tarkastelun alle kehityskohteita, joita olemme lähteneet aktiivisesti viemään eteenpäin. Asiakaskokemus tulee olemaan jatkossa toimintaamme keskeisesti ohjaava tekijä. Hyvän asiakaskokemuksen synnyttäminen ei ole yksittäisen henkilön työ, vaan siitä vastaa yrityksen jokainen jäsen. Jotta laadukkaan asiakaskokemuksen polku yltää meillä joka tasolle suunnitelmallisesti, on Sonja vetovastuullinen myös asiakaskokemuksesta. Domus panostaa tällä hetkellä vahvasti kasvuun, sekä toimintojen tehostamiseen ja parantamiseen, ja markkinoinnin ammattimainen hoitaminen on osa laajempaa uudistuskokonaisuutta.”, Domuksen toimitusjohtaja Mika Kaukonen summaa.

"Markkinointi ja viestintä ovat luonnollisesti vahvassa roolissa asiakaskokemuksessa myynnin ohella. Pääsen roolissani tarkastelemaan toimintoja yhtiön kaikkien toimintojen näkökannalta, ja pesti on haastava, mutta todella mielenkiintoinen. Olemme taitekohdassa, jossa pääsemme luomaan Domukselle uudenlaista tulevaisuutta monelta osin. Suomessa käsityönä valmistettavat tuotteet omaavat perinteensä jo vuodesta 1948 saakka, joten yritys on täynnä mielenkiintoisia tarinoita, jotka ansaitsevat tulla kuulluksi.”, Sonja Arohonka kertoo.

Lisätiedot:
Sonja Arohonka, sonja.arohonka@domus.fi

Domus Keittiöt on osa Domus Yhtiöt Oy:tä. Domus Yhtiöt Oy:n juuret ovat perinteisessä suomalaisessa puusepäntaidossa, joka on yli 60 vuoden kuluessa jalostunut yli 250 henkeä työllistäväksi Domus-yhteisöksi. Tämän päivän Domuksessa perheyrityksen perinteet yhdistyvät moderneihin tuotantoratkaisuihin, uusien innovaatioiden hyödyntämiseen sekä pitkäkestoista kehitystä ja korkeaa laatua tukevaan ajatteluun. Yrityksen ydintoimialat ovat keittiökalusteet, kodin kalusteet ja ikkunat.