Etusivu » Tiedotteet » Mainonta » Sisällöt, asiakaskokemus ja digitaalisuus kohtaavat 5.11. Turun Mainostorstaissa.

Julkaistu: 04.11.2015 klo 09:15
Julkaisija: Briiffi

Jo seitsemättä kertaa järjestettävä Turun Mainostorstai kutsuu jälleen yhteen alueen mainonnan, markkinoinnin ja brändien ammattilaiset. Luvassa on mielenkiintoisia alustuksia mm. Digitaalisesta kaupasta, sisältö- markkinoinnista ja onnistuneesta asiakaskokemuksesta.

Marraskuun viidentenä päivänä Turun Kinopalatsissa verkostoituu lähes 500 markkinoinnin parissa työskentelevää tai alalle aikovaa. Aamusta iltapäivään kestävä Mainostorstai- tapahtuma tarjoaa asiantuntevia katsauksia markkinoinnin ja kaupan tulevaisuuteen eri näkökulmista.

Puheenvuoroissa viisi kiinnostavaa näkökulmaa markkinointiin

Mainostorstain tämän vuoden esiintyjinä on viisi omien alojensa huippuosaajaa Suomesta ja maailmalta: Pohjoismaiden suurimman viestintätoimiston Spoonin markkinointijohtaja Björn Owen Glad, Expert AS -konsernin verkkoliiketoiminnasta vastaava Mikki Inkeroinen, sijoittaja ja luennoitsija Jonas Kjellberg, Turun kaupunginteatterin taiteellinen johtaja Mikko Kouki sekä yritysjohdon konsultti ja maailman luetuin suomalainen bloggaaja Tuija Seipel. Mainostorstain moderaattorina toimii MTV Sportin toimittaja Inka Korhonen.

Puheenvuorojen lisäksi Mainostorstaissa on mahdollisuus tutustua kansainvälisen Cannes Lions -kilpailun parhaimmistoa esittelevään näyttelyyn ja katsoa voittoisat mainosfilmit.

Turun Mainostorstai
Jonne Saivosalmi, 040 569 3333, jonne.saivosalmi@briiffi.com
Mikko Granström 040 513 5337, mikko.granstrom@nitro.fi

www.mainostorstai.fi

Turun Mainostorstain järjestävät nyt seitsemättä kertaa yhteistyössä turkulaiset median, markkinoinnin ja mainonnan kärkiyritykset: Lahtinen&Mantere Saatchi & Saatchi, Briiffi, Nitro, 4D Mainostoimisto, Mainostoimisto SST, Kanava.to, Hungry, MTV, Turun Sanomat, Turun Seudun Kehittämiskeskus sekä Turun Messukeskus. Tapahtuman tavoitteena on inspiroida ja antaa tuoretta tietoa markkinoinnin, mainonnan ja viestinnän nykytilasta.

Turun Mainostorstai 5.11, Kinopalatsi

Ohjelma www.mainostorstai.fi/#ohjelma