Etusivu » Tiedotteet » Mainonta » Serla toi oikeat oravat Helsingin keskustan mainospintoihin

Serla

Serla toi oikeat oravat Helsingin keskustan mainospintoihin

Julkaistu: 26.05.2015 klo 10:00
Julkaisija: Serla

Helsinkiläiset pääsivät viikonloppuna seuraamaan oikeiden oravien puuhasteluja lähietäisyydeltä, kun kotimainen pehmopaperibrändi Serla toi Suomen metsissä kuvatut oravavideot JCDecaux’n uudenlaisiin mainospintoihin Helsingin keskustaan. Videot toteutettiin yhteistyössä eläintenkouluttaja Tuire Kaimion kanssa.

Kotimainen pehmopaperibrändi Serla on tunnettu Serla-oravasta, joka on ilahduttanut suomalaisia kuluttajia Serlan pakkauksissa jo vuosikymmenten ajan. Viime viikonloppuna 23.–24.5.2015 Serla toi oravat videoiden muodossa myös Helsingin keskustaan kaupunkilaisia ilahduttamaan.

Oravavideot pyörivät Helsingin ydinkeskustan joukkoliikennepysäkeillä JCDecaux’n uudenlaisissa digitaalisissa mainospinnoissa, joissa koko mainospinta on liikkuvaa FullHD-kuvaa. Videot näyttivät oravien askareita metsässä, niiden omassa elinympäristössä. Helsingin keskustassa kulkevat ihmiset saivat siis raitiovaunupysäkeillä odotellessaan ikään kuin suoran lähetyksen keskeltä metsää.

Katso videolta, miltä oravien puuhastelut näyttivät mainospinnoilla: http://bit.ly/1IZxllt

– Serla tulee suomalaisesta metsästä, ja olemme tänä vuonna tuoneet tuotteen alkuperää kuluttajien ulottuville monissa muodoissa. Alkuvuodesta lanseerasimme Kaunisteen Metsä-kuviolla koristellut talouspaperit ja nyt toimme oravavideoilla metsän vielä lähemmäs kuluttajia. JCDecaux’n uusi ulkomainoskokonaisuus Digizone tarjosi tähän hienon mahdollisuuden, Serlan Brand Manager Mari Rautio kertoo.

Tunnettu suomalainen eläintenkouluttaja Tuire Kaimio oli mukana mainosten tekemisessä houkuttelemassa oravia esiintymään kameralle varmistaen samalla niiden hyvinvoinnin kuvausten aikana. Haastattelussa Kaimio kertoo, millaista oravien kanssa työskentely on.

Katso videolta Tuire Kaimion haastattelu: http://bit.ly/1ces3FN

Lisätiedot:

Mari Rautio, Brand Manager, Metsä Tissue Oyj, mari.rautio@metsagroup.com, p. 050 515 0876

www.serla.fi

Ympäristöystävälliset Serla-tuotteet tekevät arjesta paremman. Tuoteperheeseen kuuluu wc-papereita, talouspapereita, siivouspapereita, nenäliinoja, käsipyyhkeitä ja laudeliinoja. Osoituksena ympäristöystävällisyydestä monille Serlan tuotteille on myönnetty pohjoismainen ympäristömerkki, Joutsenmerkki. Lisäksi Mäntän tehtaalla valmistettavilla Serla-tuotteilla on Avainlippu-merkki. Serlaa myydään Suomessa, Pohjoismaissa ja Baltiassa.

Metsä Tissue tuo korkealaatuisilla pehmo- ja ruoanlaittopapereillaan mukavuutta kuluttajien, loppukäyttäjien ja asiakkaiden jokaiseen päivään. Se on Euroopan johtava koti- ja suurtalouksien pehmopaperituotteiden toimittaja ja maailman johtava ruoanlaittopapereiden toimittaja. Sen päätuotemerkit ovat Lambi, Serla, Mola, Tento, Katrin ja SAGA. Metsä Tissuella on tuotantoa kuudessa maassa, sen liikevaihto vuonna 2014 oli 1,0 miljardia euroa ja se työllistää noin 2 800 henkilöä. Metsä Tissue on osa Metsä Groupia. www.metsatissue.com