Etusivu » Tiedotteet » Mainonta » Robert Bosch Oy ja Briiffi Oy laajaan yhteistyöhön Suomessa

Briiffi

Robert Bosch Oy ja Briiffi Oy laajaan yhteistyöhön Suomessa

Julkaistu: 02.02.2016 klo 09:16
Julkaisija: Briiffi

Robert Bosch Oy haki lisää tehoja mainostoimistopalveluihinsa. Yritys oli aiemmin käyttänyt lukuisia markkinointiviestinnän toimijoita, ja nyt toimeksiantoja haluttiin keskittää yhdelle pääyhteistyökumppanille. Laajan kilpailutuksen jälkeen Robert Bosch Oy:n markkinointiviestinnän johtavaksi toimistoksi valittiin Briiffi Oy.

– Briiffi osoitti kilpailutuksessa osaavansa kuunnella, ja sen jälkeen pukea viestin selkeään ja helposti ymmärrettävään muotoon. Erityisen olimme otettuja heidän halustaan panostaa meidän moninaisiin, usein sirpaleisiin haasteisiimme ja toimeksiantoihimme, kertoo Matti Hämäläinen Bosch Power Toolsista.

Yhteistyö koskee kaikkia Robert Bosch Oy:n päätoimialoja Suomessa eli autotuotteita ja tarvikkeita, sähkötyökaluja, turvatekniikkaa ja termotekniikkaa.

Käytännön tekeminen alkoi heti loppuvuodesta Boschin lämpöpumppujen viestintästrategian suunnittelulla. Ensimmäiset yhteistyön hedelmät ovat tammi–helmikuussa kuultavissa Radio SuomiPopin ja Radio Aallon taajuuksilla.

– Lähdimme hakemaan uutta, yhtenäistä ja erottuvaa mainonnan linjaa – ja sellaisen todellakin Briiffiltä saimme, summaa Mikael Less Boschin Thermotechnology-toimialalta.

Jonne Saivosalmi, toimitusjohtaja

Briiffi Oy

040 569 3333

jonne.saivosalmi@briiffi.com

Matti Hämäläinen, Country Sales Director

Robert Bosch Oy Power Tools

matti.haemaelaeinen@fi.bosch.com

Mikael Less, myyntijohtaja

Robert Bosch Oy Thermotechnology

mikael.less@fi.bosch.com

Briiffi Oy on vuonna 1984 perustettu täyden palvelun markkinointiviestinnän yritys, joka työllistää 22 markkinointiviestinnän ammattilaista. Briiffin toimitilat sijaitsevat Turun ydinkeskustassa. Briiffin asiakkaita ovat mm. ABB, Helkama, Helsingin Mylly, Messukeskus, Paroc, Peab, Subaru ja Valmet.

Bosch-konserni on maailman johtava teknologiatuotteiden ja palvelujen toimittaja. Vuonna 2015 konsernin liikevaihto oli yli 70 miljardia euroa, ja sen palveluksessa oli 31.12.2015 noin 375 000 työntekijää. Konserni on jaettu neljään liiketoiminta-alueeseen: Mobility Solutions, Industrial Technology, Consumer Goods ja Energy and Building Technology. Konserni käsittää Robert Bosch GmbH:n ja sen noin 440 tytäryhtiötä ja paikallista yhtiötä noin 60 maassa. Jos mukaan luetaan myös sen myynti- ja palveluyhteistyökumppanit, on Bosch edustettuna noin 150 maassa. Tämä maailmanlaajuinen kehitys-, tuotanto- ja myyntiverkosto on Boschin tulevan kasvun perusta. Vuonna 2015 Bosch jätti maailmanlaajuisesti noin 5 400 patenttihakemusta. Bosch-konsernin strategisena tavoitteena on luoda innovaatioita verkottuneen maailman tarpeisiin. Bosch parantaa elämänlaatua kaikkialla maailmassa innovatiivisilla ja innostusta herättävillä tuotteillaan – yhtiö tarjoaa tekniikkaa, joka on ”Invented for life”.

Robert Bosch (1861–1942) perusti yhtiön Stuttgartissa vuonna 1886 hienomekaniikan ja sähkötekniikan korjaamoksi. Robert Bosch GmbH:n poikkeuksellinen omistusrakenne takaa konsernin taloudellisen riippumattomuuden. Sen ansiosta yhtiön on mahdollista suunnitella tulevaisuuttaan pitkäjänteisesti ja sijoittaa tulevaisuutensa kannalta välttämättömiin investointeihin etupainotteisesti. 92 prosenttia Robert Bosch GmbH:n pääomasta omistaa yleishyödyllinen säätiö, Robert Bosch Stiftung. Teollisesta toiminnasta vastaa äänivaltaa käyttävä Robert Bosch Industrietreuhand KG. Muut osakkeet ovat Boschin perheen ja Robert Bosch GmbH:n omistuksessa.

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki