Etusivu » Tiedotteet » Mainonta » Oy Sika Finland Ab ylpeänä esittelee: Casco Floor Expert

OY SIKA FINLAND AB

Oy Sika Finland Ab ylpeänä esittelee: Casco Floor Expert

Julkaistu: 01.03.2016 klo 13:09
Julkaisija: OY SIKA FINLAND AB

Oy Sika Finland Ab lanseeraa uuden ratkaisun lattia-alan ammattilaisille. Casco Floor Expert on tuotemerkki, jolla on täydellinen valikoima korkealaatuisia tuotteita ammattilaisten tarpeisiin. Tuotevalikoimassa on kattavasti erilaisia ratkaisuja lattianvalmistukseen luotettavasti yhdeltä valmistajalta; lattiatasoitteet, lattialiimat, pohjusteet ja tarvikkeet.

Casco ja SCHÖNOX® ovat olleet samaa yritystä ja tehneet läheistä yhteistyötä vuosikausia. Molemmat ovat tunnettuja laadukkaista tuotteistaan. Uuden tuotemerkin päämääränä on tarjota lattiantekijöille tutkitusti yhteensopivat tuotteet lattian valmistukseen, luotettavasti yhdeltä valmistajalta. Samalla ammattilaiset saavat käyttää heille tuttuja ja laadukkaita tuotteita; Casco Floor Expert tuotteet ovat aikaisemmin olleet osa Casco ja Schönox tuotevalikoimaa. Tuotteet tulevat nyt uudistetuissa pakkauksissa, tuotevalikoima on selkeä ja tuoteominaisuudet löytyvät pakkauksista helposti.

Casco Floor Expert -lattiatasoitteilla on täysin samat ominaisuudet, pääosin jopa samat tuotenimet, kuin arvostetuissa ammattilaisten SCHÖNOX -lattiatasoitteissa. “SCHÖNOX Technology” merkintä pakkauksessa vakuuttaa ammattilaiset tuotteen laadusta ja muuttumattomista käyttöominaisuuksista. Sama ajatus toistuu Casco Floor Expert –lattialiimoissa, näissä tuotteissa Casco on ollut tunnetuin ja arvostetuin tuotemerkki ammattilaisten keskuudessa jo vuodesta 1928.

Asiakkaamme ovat toivoneet yhtä tuotemerkkiä lattianvalmistajille, selkeällä valikoimalla ja ammattilaisille suunnattuna. Siksi kehitimme Casco Floor Expertin. For experts from experts.

Tutustu tuotteisiin nettisivuillamme www.casco.fi

Jarno Kontio, puh. 040 8277 181
Myyntijohtaja Flooring, Refurbishment

Markus Oksanen, puh. 040 569 3938
Myyntijohtaja Sealing & Bonding

Marko Korvenaho, puh. 050 441 2721
Tekninen päällikkö

sukunimi.etunimi@fi.sika.com

Sveitsiläinen Sika-konserni on maailman johtava rakennus- ja teollisuuskemikaalien valmistaja ja markkinoija. Yhtiö toimii globaalisti yli 90 maassa, 120 tytäryhtiön ja yli 17.000 työntekijän voimin.

Oy Sika Finland Ab –maayhtiö on perustettu v. 1985  ja toimitilojemme lisäksi Espoossa on betonin lisäaineiden tuotantolaitos. Liikevaihto vuonna 2014  oli 31,4 miljoonaa euroa ja henkilöstöä 47.  Päätuotealueita ovat rakennus-, ajoneuvo- ja laivanrakennusteollisuuden tiivistys - liimaus -vaimennus - jäykistäminen ja niihin liittyvät korkealuokkaiset tuotemenetelmät: tiivistys- ja liimamassat, betonin lisäaineet, betoninkorjaustuotteet, rakenteelliset vaimennus- ja vahvistusmateriaalit, vedeneristystuotteet, lattialiimat, -tasoitteet ja -pinnoitteet, laatoitus- sekä vesikatemateriaalit. Tuotemerkit: Sika, Casco, Schönox, Eri Keeper ja Synteko.

Lisätietoja: www.sika.fi www.casco.fi www.schonox.fi

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon