Etusivu » Tiedotteet » Mainonta » Opi parhailta: Adobe järjestää ilmaiskursseja tunnettujen Instagram-kuvaajien kanssa

Adobe

Julkaistu: 14.03.2017 klo 13:59
Julkaisija: Adobe

14. maaliskuuta 2017

Adobe järjestää 21. maaliskuuta ilmaisen virtuaalikurssin, jossa suomalainen valokuvaaja Juuso Hämäläinen antaa taianomaisia vinkkejä Lightroomin ja Photoshopin käyttöön. Hämäläinen on tuttu monille, sillä hänellä on Instagramissa yli 180 000 seuraajaa. Kurssi on osa Adoben Pohjoismaissa toteuttamaa Behind The Scenes -kokonaisuutta. Tänään 14.3. norjalainen Sofie Sund avaa asetelmien tekemisen saloja, ja seuraavilla viikoilla opastajina toimivat ruotsalainen Jonna Jinton ja tanskalainen Morten Nordström.

Haluaisitko sinäkin osata tehdä yhtä upeita kuvia kuin suosikkikuvaajasi Instagramissa? Nyt sinulla on tilaisuus saada vinkkejä suoraan kuvaajilta Adoben järjestämillä Behind The Scenes -ilmaiskursseilla. 21. maaliskuuta klo 20.30 kurssin vetää suomalainen itseoppinut valokuvaaja Juuso Hämäläinen, joka on tullut tutuksi upeista ja värikkäistä luontokuvistaan. Kyseessä on live-tilaisuus, jossa kuvaaja käy läpi kuvankäsittelyä askel kerrallaan ja vastaa kysymyksiin niihin liittyen.

”Olemme innoissamme Behind The Scenes -konseptistamme. Sen myötä kaikki voivat kurkistaa kulissien taakse aikamme taitavimpien Instagram-valokuvaajien kanssa. Tarkoituksena on näyttää, miten Lightroomilla ja Photoshopilla voidaan saada aikaan taianomaisia kuvia, vaikka ei olisikaan ammattikuvaaja”, kertoo Anna Rose, Adoben Pohjoismaiden markkinointijohtaja.

Behind The Scenes -kurssilla tänään 14.3. nähdään kauniisiin asetelmiin erikoistunut, norjalainen Sofie Sund (@sofiesund). Juuso Hämäläisen jälkeen 28. maaliskuuta opastajana on ruotsalainen Jonna Jinton (@jonnajinton), joka ihastuttaa ulkokuvillaan sekä keijukaismaisella kuvakerronnallaan. 4. huhtikuuta vuorossa on tanskalainen Morten Nordström (@mortenordstrom), joka on erikoistunut urbaaniin katukulttuuriin – kuvissaan hänellä on erityslaatuinen näkökulma kaupunkiin.

Lue lisää ja ilmoittaudu

Lisää tietoa tapahtumasta ja ohjeet ilmoittautumiseen löydät täältä. Tutustu Juuso Hämäläisen upeisiin Instagram-kuviin täällä.

Adobe Systems Nordic
Jes Schyum
jschyum@adobe.com

Hill+Knowlton Strategies
Anitta Pirnes
anitta.pirnes@hkstrategies.com

Adobe Systems
Adobe muuttaa maailmaa digitaalisilla kokemuksilla. www.adobe.com/fi

© 2016 Adobe Systems Incorporated. All rights reserved. Adobe and the Adobe logo are either registered trademarks or trademarks of Adobe Systems Incorporated in the United States and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.