Etusivu » Tiedotteet » Mainonta » Mäntsälä markkinoi yritysaluettaan hauskalla animaatiovideolla

Grafiikkatehdas.fi

Mäntsälä markkinoi yritysaluettaan hauskalla animaatiovideolla

Julkaistu: 20.05.2016 klo 07:30
Julkaisija: Grafiikkatehdas.fi

Mäntsälän Yrityskehitys on toteuttanut animaatiovideon yritysalueestaan. Tavoitteena oli luoda mukava ilme, jolla voidaan lähestyä kansainvälisiä yrityksiä. Ilmeeseen haluttiin mukaan seudun omia piirteitä. Animaatiovideota ei oltu aiemmin tilattu tähän tarkoitukseen. ”Halusimme luoda hiukan erilaisen animaatiovideon, joka erottuu muista vastaavista hauskuudellaan mutta myös persoonallisuudellaan”, kertoo Mäntsälän Yrityskehityksen markkinointipäällikkö Jyrki Teeriaho. Videon voi katsoa esimerkiksi tästä linkistä.

Animaatiovideon tekijä on Suomen Grafiikkatehdas.fi, joka tekee organisaatioille grafiikkaa ja videoanimaatioita. ”Mäntsälän projekti oli tosi mielenkiintoinen ja asiakkaalla oli todella luovia ideoita, joita pääsimme soveltamaan kokonaiskuvauksessa. Pidimme myös tavoitteesta tuoda hauskasti ja rennosti haluttuja asioita esille. Mielestämme onnistuimme hyvin tuomaan esiin Mäntsälän identiteettiä”, toteaa asiakkuuspäällikkö Uuri Toivonen.

Suomen Grafiikkatehdas.fi tekee organisaatioille grafiikkaa ja videoanimaatioita.