Etusivu » Tiedotteet » Mainonta » Laakkonen ja Peugeot lahjoittivat Vuoden Auton uuden Miss Suomen käyttöön

Laakkonen Yhtiöt

Laakkonen ja Peugeot lahjoittivat Vuoden Auton uuden Miss Suomen käyttöön

Julkaistu: 08.05.2014 klo 12:12
Julkaisija: Laakkonen Yhtiöt

Laakkonen ja Peugeot  jatkavat hyvin toiminutta missiyhteistyötään myös vasta valitun Miss Suomen kanssa.

Miss Suomi 2014, Bea Toivonen, sai tänään käyttöönsä Vuoden Auto 2014 -voittajan, Peugeot 308 Active vti 82:n Laakkonen Herttoniemessä. Kimaltelevan valkoinen uusi Peugeot ja vaalea Bea Toivonen ovat upea yhdistelmä liikenteessä.

”Olemme yhdessä Peugeot-maahantuonnin, Maan Auton, kanssa olleet todella tyytyväisiä jo usean vuoden jatkuneeseen Miss Suomi -yhteistyöhön. Kauneudestaan tunnettu Peugeot istuu luontevasti kuvioon ja Laakkonen on saanut paljon myönteistä palautetta”, sanoo Laakkonen autokonsernin toimitusjohtaja Timo Yli-Salomäki.

Timo Yli-Salomäki, toimitusjohtaja, Laakkonen-autokonserni
puh. 010 214 7501 tai 040 595 8215
timo.yli-salomaki@laakkonen.fi

Mikko Sinisalo, myynti- ja markkinointipäällikkö, Maan Auto Oy
mikko.sinisalo@veho.fi

Laakkonen Yhtiöt on itsenäinen suomalainen monialayhtymä, jonka autokonsernin muodostavat Autotalo Laakkonen Oy ja Veljekset Laakkonen Oy. Laakkonen edustaa tällä hetkellä 20 automerkkiä. Täyden palvelun Laakkonen autotaloja on 31 eri puolilla Suomea. Vuosittaisten autojen myynti- ja huoltotapahtumien määrän sekä verkoston laajuuden mukaan mitattuna Laakkonen on Suomen suurin autoalan vähittäismyyjä. Lisää tietoa löytyy sivulta www.laakkonen.fi.