Etusivu » Tiedotteet » Mainonta » Kenen suunnittelema kuva komeilee kohta R-kioskin kahvimukeissa?

Kenen suunnittelema kuva komeilee kohta R-kioskin kahvimukeissa?

Julkaistu: 09.07.2015 klo 09:30
Julkaisija: R-kioski

Sinkku- ja suvaitsevaisuusmukeistaan tunnettu R-kioski haastaa kesän aikana kaikki asiakkaansa suunnittelemaan ketjulle uutta kahvimukia. Voittajalle on luvassa loppuvuoden ilmaisten kahvien lisäksi roppakaupalla näkyvyyttä, sillä uudet kahvimukit otetaan käyttöön kaikissa R-kioskin noin 620 myymälässä loka-marraskuun ajaksi.

R-kioski tarjoaa kaikille tuunaamisesta ja visuaalisesta suunnittelusta kiinnostuneille mahdollisuuden vaikuttaa siihen, miltä Suomen suosituin kahvimuki syksyllä näyttää. Tuunaa kuppi -kilpailu järjestetään 9.7. – 20.8. ja oman ehdotuksensa voi käydä kätevästi tekemässä helppokäyttöisellä suunnittelutyökalulla osoitteessa: www.r-kioski.fi/tuunaakuppi

-Suomen suurimpana annoskahvien myyjänä tarjoamme kilpailun voittajalle todella suuren näkyvyyden. Kaupan päälle hän saa vielä hörppiä itse suunnittelemastaan kupista ilmaista kahvia koko loppuvuoden ajan, R-kioskin markkinointijohtaja Ann-Charlotte Schalin lupaa.

Voittajan valitsee tuomaristo, mutta kansan äänilläkin on merkitystä. Raati ottaa kuppien katselukerrat ja niille annetut äänet huomioon voittajan valinnassa.

-Suomalaiset juovat eniten kahvia maailmassa asukaslukuun suhteutettuna. Voittajatyön tulisi olla sellainen, johon kenen vain on mukavaa ja helppoa tarttua, Schalin vinkkaa.

Tuunauskilpailun pääpalkinnon lisäksi R-kioski arpoo myös viikkopalkintoja kaikkien äänestäneiden ja tuunanneiden kesken.

Median yhteydenotot, haastattelut ja vierailut:

Ann-Charlotte Schalin, markkinointijohtaja, p. 020 554 4205, ann-charlotte.schalin@r-kioski.fi
Karin Gummerus, viestintä, R-kioski Oy, p. 020 554 4150, karin.gummerus@r-kioski.fi

R-kioski on kannattava, keskitetysti ohjattu kioskiketju, joka tarjoaa asiakkailleen monipuolisen valikoiman viihdettä, jännitystä ja mielihyvää sekä tärkeitä arjen tuotteita ja palveluita – nopeasti ja mukavasti aamusta iltaan. R-kioski on osa Reitan Group -yhtiöön kuuluvaa Reitan Convenience -yhtiötä, ja sillä on valtakunnallinen peitto n. 625 myymälällä. R-kioskin bränditunnettuus on 98 %.

Reitan Convenience -yhtiöön kuuluvat R-kioski Suomessa, Narvesen Norjassa ja Latviassa, Pressbyrån Ruotsissa, 7-Eleven ja Shell/7-Eleven Norjassa, Ruotsissa ja Tanskassa, R-kiosk Virossa sekä Lietuvos Spauda Liettuassa. Reitan Convenience on markkinajohtaja jokaisessa toimintamaassaan. Vuonna 2014 Reitan Conveniencen liikevaihto oli EUR 1,7 miljardia ja myymälöiden lukumäärä oli 2 500. Vuonna 2014 Reitan Groupin liikevaihto oli EUR 9,8 miljardia ja henkilökuntaa sillä oli 36 000.