Etusivu » Tiedotteet » Mainonta » Huippusuosittu Mollie Makes ja Kotivinkki yhteistyöhön

A-lehdet Oy

Huippusuosittu Mollie Makes ja Kotivinkki yhteistyöhön

Julkaistu: 10.12.2013 klo 12:04
Julkaisija: A-lehdet Oy

Englantilainen käsityömedia Mollie Makes rantautuu Suomeen: Kotivinkki alkaa julkaista Mollie Makes -ohjeita sekä lehdessä että digitaalisissa palveluissaan tammikuussa 2014.

Mollie Makes on englantilaisen Future Median omistama brändi, joka on lisensoitu jo viiteentoista maahan. Lehden lisäksi Mollie Makes -brändin alla tehdään useita sähköisiä palveluja innokkaille käsityön ystäville ja kotoilijoille.

”Yhteistyö Mollie Makesin tekijöiden kanssa avaa lukijoillemme aivan uuden mahdollisuuden päästä käsiksi monipuolisiin ja oivaltaviin uusiin ideoihin, on kyseessä sitten askartelu, käsityöt tai muu itse tekeminen”, Kotivinkin päätoimittaja Outi Gyldén sanoo. "Tulemme julkaisemaan Mollie Makes aineistoa niin lehdessämme kuin kotivinkki.fi-sivustollamme, sillä kotoilu ja tee se itse -materiaali ovat tämän hetken kuumat trendit", Gyldén jatkaa.

Lisätiedot: Kotivinkin päätoimittaja Outi Gyldén, 044 025 8328, outi.gylden@a-lehdet.fi

Kotivinkki on perheellisen naisen lehti, joka elää arjessa lukijoidensa rinnalla. Kotivinkki tarjoaa lukijoilleen inspiroivaa ruokaa, sisustusta ja tee itse sisältöä ja helpottaa arjen sujumista ja tarjoaa ihania hemmotteluhetkiä naiselle. Tuoteperheeseen kuuluvat kotivinkki.fi sekä viikoittainen uutiskirje.

Kotivinkki kuuluu A-lehdet-konserniin, jonka muodostavat A-lehdet Oy, A-kustannus Oy, A-meediagrupp OU ja A-lehdet Dialogi Oy.