Etusivu » Tiedotteet » Mainonta » Googlelta suomenkielinen AdWords-blogi

Googlelta suomenkielinen AdWords-blogi

Julkaistu: 21.11.2008 klo 14:44
Julkaisija:

Google avasi suomenkielisen "Inside AdWords"-blogin. Blogissa kerrotaan Googlen mainontaohjelmien uusimmat kuulumiset, annetaan vinkkejä onnistuneiden kampanjoiden luomiseen ja AdWordsin tehokkaampaan käyttöön sekä kerrotaan lisätietoa kehitteillä olevista työkaluista.

Blogissa on tänään lanseerattu Adwords Display Ad Builder eli Näyttömainosten rakennustyökalu. Sen avulla käyttäjä voi luoda ja muokata näyttömainoksia, joilla mainoskampanjoita voi laajentaa tekstimainonnan ulkopuolelle ilman lisäresursseja.

Blogia päivitetään muutaman päivän välein. Kirjoitukset voi tilata rss-syötteen lisäksi myös sähköpostiosoitteeseen.

AdWords-keskusteluryhmässä mainontaohjelmien käyttäjät tai niistä kiinnostuneet voivat keskustella, esittää kysymyksiä tai antaa palautetta AdWordsista.

Inside AdWords
google.fi/adwords/blog

AdWords Forum
google.fi/adwords/groups

Lisätiedot:

Timo Nurmi, timo.nurmi@taitomylly.fi, puh. 010 239 3307

Google Inc.
Googlen innovatiiviset hakukonepalvelut yhdistävät päivittäin miljoonia ihmisiä eri puolilla maailmaa. Stanfordin Ph.D. -opiskelijat Larry Page ja Sergey Brin perustivat yhtiön 1998. Nykyisin Google on yksi maailman suosituimmista verkkopalveluista. Googlen kohdistettu mainonta tarjoaa kaikenkokoisille yrityksille mitattavia tuloksia ja mahdollistaa käyttäjille entistä tehokkaamman internetin käytön. Googlen pääkonttori sijaitsee Silicon Valleyssä. Yhtiö toimii laajalti Pohjois- ja Etelä-Amerikassa, Euroopassa ja Aasiassa. Lisätietoja: www.google.fi. Google on Google Inc.:in tuotemerkki.