Etusivu » Tiedotteet » Mainonta » Bob the Robot tukemaan Caverionin kasvua Euroopassa

Bob the Robot

Bob the Robot tukemaan Caverionin kasvua Euroopassa

Julkaistu: 18.11.2015 klo 09:45
Julkaisija: Bob the Robot

TIEDOTE

18.11.2015

Kiinteistötekniikan ja teollisuuden palveluja tarjoava Caverion on valinnut Bob the Robotin markkinointiviestinnän kumppanikseen. Caverionin kilpailutuksessa oli mukana toimistoja useasta maasta.

Bob the Robot erottui kilpailutuksessa edukseen luovuudellaan sekä kyvyllään ymmärtää Caverionin liiketoimintaa, kertoo Caverionin markkinointi- ja viestintäjohtaja Päivi Alakuijala: ”Vahvan yrityskuvan ja bränditarinan rakentaminen on meille uutena yrityksenä tärkeää. Toimimme 12 maassa ja uskon, että Bob the Robotin kanssa kykenemme kasvattamaan tunnettuuttamme ja tukemaan myyntiämme tavoitteidemme mukaisesti.”

Bob the Robotin varatoimitusjohtaja Mikko Hovin mukaan ensimmäiset toimenpiteet nähdään jo muutaman kuukauden sisällä. ”Caverion on tehnyt ansiokasta työtä uuden tarjoomansa rakentamisessa, se antaa loistavan lähtökohdan myynnin ja brändinrakentamisen tehokkaaseen yhteispeliin.

Lisätietoa:

Markkinointi- ja viestintäjohtaja Päivi Alakuijala, Caverion Oyj

paivi.alakuijala@caverion.fi

Varatoimitusjohtaja Mikko Hovi, Bob the Robot Oy

mikko.hovi@bobtherobot.fi

Caverion suunnittelee, toteuttaa, huoltaa ja ylläpitää käyttäjäystävällisiä ja energiatehokkaita teknisiä ratkaisuja kiinteistöille, teollisuudelle ja infrastruktuurille. Palveluitamme ja ratkaisujamme käytetään liike- ja asuinrakennuksissa, teollisuuden ja julkisen sektorin kiinteistöissä sekä prosesseissa varmistaen liiketoiminnan jatkuvuuden, turvallisuuden, terveelliset ja miellyttävät olosuhteet, optimoidun suorituskyvyn sekä kustannusten hallinnan. Tavoitteenamme on olla edistyksellisten ja kestävien elinkaariratkaisujen johtavia tarjoajia Euroopassa. Vahvuuksiamme ovat teknologinen osaaminen ja laajat palvelut, jotka kattavat kaikki tekniset osa-alueet kiinteistön ja teollisuuslaitoksen koko elinkaaren ajan. Vuoden 2014 liikevaihtomme oli noin 2,4 miljardia euroa. Caverionilla on 12 toimintamaassa Pohjois-, Keski- ja Itä-Euroopassa yhteensä noin 17 000 työntekijää. Caverionin osake noteerataan Nasdaq Helsingissä. www.caverion.fi

Bob the Robot  suunnittelee ja tuottaa modernia markkinointia sekä digitaalisia palveluita. Se muodostaa erään Suomen arvostetuimmista markkinoinnin asiantuntijaryhmistä, johon kuuluvat Bob the Robotin lisäksi sisaryhtiöt Asiakasymmärrystoimisto Kopla, Viestintä- ja markkinointitoimisto Myy ja Mediatoimisto ToinenPHD.