Etusivu » Tiedotteet » Mainonta » Bob the Robot kaappasi Dynamo&Sonin etusivun

Julkaistu: 17.12.2015 klo 10:01
Julkaisija: Bob the Robot

Helsinki 17.12.2015

Mainostoimisto Dynamo&Sonin kotisivujen kävijät ovat tänään saattaneet hieraista silmiään ihmetyksestä. Sivustolle ladatussa videossa kilpailevan mainostoimisto Bob the Robotin toimitusjohtaja Miska Rajasuo kehuu estoitta Dynamo&Sonia ja kehottaa asiakkaita mm. “siirtämään mainostilinsä” Dynamo&Soniin.

Mistään hakkeroinnista ei kuitenkaan ole kyse, vaan Bob the Robot on saanut kilpailijansa etusivun haltuunsa keskinäisen vedonlyönnin seurauksena. Dynamo&Sonin Markus Nieminen taustoittaa tapahtunutta:

“Haastoimme Bob the Robotin viime syksynä leikkimieliseen Business Runiin, jossa panoksena oli, ei enempää eikä vähempää, kuin häviäjän kotisivu päiväksi voittajan käyttöön. Bob päätti lunastaa nyt palkintonsa. Ilmeisesti he kokivat, että me tarvitsemme hiukan apua myynnissämme ja päättivät ojentaa auttavan kätensä.”

“Emme halunneet mollata kilpailijaamme, sillä mielestämme alamme toimijoiden tulisi puhaltaa hyvässä hengessä yhteen hiileen ja unohtaa keskinäinen kyräily.” Rajasuo komppaa.

Business Run on Haaga Helia ammattikorkeakoulun järjestämä yritysten välinen hyväntekeväisyysjuoksukilpailu, jonka tuotot lahjoitetaan lasten ja nuoren terveyttä ja sosiaalista hyvinvointia edistävän WAU ry:n toimintaan.

“Olemme tunnetusti nopeita liikkeissämme, niin liiketoiminnassamme kuin juoksukilpailussakin. Ketteryys todistetusti tuo tuloksia”, tuumii Bob the Robotin Rajasuo. “Erityiskiitoksen ansaitsee nuori copywriter lupauksemme Jan Sederlöf, joka pesi juoksukilpailussa koko joukon huippuajallaan ja lisäksi kirjoitti tämän tiedotteen.”

Dynamo&Sonin Nieminen ei aio lamaantua tappiosta, vaan pohtii jo uusi haasteita.

“Aiomme jatkossakin haastaa muita yrityksiä hyväntekeväisyyden nimissä päättömiin tempauksiin.”

Video on nähtävillä osoitteessa www.dynamoson.fi

Lisätiedot:

Miska Rajasuo