Etusivu » Tiedotteet » Mainonta » Adobe ostaa online engagement -asiantuntijayritys Livefyren

Adobe

Adobe ostaa online engagement -asiantuntijayritys Livefyren

Julkaistu: 09.05.2016 klo 13:15
Julkaisija: Adobe

9.5.2016

Adobe on ostanut asiakasuskollisuuden kehittämiseen ja sisällönhallintaan erikoistuneen Livefyren. Yritysostolla Adobe vahvistaa asemaansa digitaalisissa markkinointiratkaisuissa ja panostaa entistä voimakkaammin käyttäjien tuottamaan sisältöön.

Adobe on ostanut Livefyre-alustan, joka tuo yritysten ulottuville mittavan valikoiman käyttäjien tuottamaa sisältöä, jota voi näyttää reaaliaikaisesti kotisivuilla, verkkomainoksissa, sähköpostissa, mainostauluissa ja sovelluksissa. Sosiaalisen median sivustoilta laadukasta sisältöä ammentava Livefyre integroidaan osaksi Adoben Marketing Cloud -palvelukokonaisuutta, jolloin se tarjoaa yrityksille mahdollisuuden hyödyntää käyttäjien luomaa sisältöä omissa markkinointikanavissaan.

”Tämän yritysoston myötä asiakkaamme pääsevät nyt käsiksi valtavaan määrään käyttäjien tuottamaa sisältöä suurimmilta sosiaalisen median sivustoilta. Brändit voivat tarjota entistä yksilöllisempiä käyttäjäkokemuksia yhdistämällä brändättyyn sisältöön materiaalia Livefyre-alustalta, laajasta Adobe Stock -sisältöpalvelustamme sekä luovasta Behance-yhteisöstä”, sanoo Jes Schuym, Pohjoismaiden viestintäpäällikkö Adobelta.

Livefyrellä on toimistot San Franciscossa ja New Yorkissa, ja yrityskauppa saatetaan päätökseen tulevien kuukausien aikana. Kaupan yksityiskohtia ei julkisteta.

Asiakkaiden joukossa mm. CNN, Coca-Cola ja Wall Street Journal

Livefyren asiakaskuntaan kuuluu useita merkittäviä yrityksiä, kuten CNN, Coca-Cola Company, Dow Jones, Wall Street Journal, Hallmark, Huff Post Live, Mashable, National Geographic, News Corp ja Warner Music Group. Livefyre-alusta tullaan integroimaan Adobe Experience Manageriin (AEM), markkinoiden johtavaan sisällönhallintasovellukseen, jota käytetään mm. verkkosivujen ja mobiilisovellusten kehittämisessä. AEM käsittelee nykyisellään 4,1 biljoonaa mediapyyntöä vuosittain ja on yksi Adobe Marketing Cloudin kahdeksasta sovelluksesta.

Hyödyllisiä linkkejä

Lue lisää Adobe Marketing Cloudista
Lue lisää Livefyre-yritysostosta

Lisätietoja antavat:

Adobe Systems Nordic
Jes Schyum
jes.schyum@adobe.com

Hill+Knowlton Strategies
Anitta Pirnes
anitta.pirnes@hkstrategies.com

Adobe Systems
Adobe muuttaa maailmaa digitaalisilla kokemuksilla. www.adobe.com/fi

© 2016 Adobe Systems Incorporated. All rights reserved. Adobe and the Adobe logo are either registered trademarks or trademarks of Adobe Systems Incorporated in the United States and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.