Etusivu » Tiedotteet » Mainonta » Adobe lanseeraa vaatemalliston kliseisillä kuvapankkikuvilla

Adobe

Adobe lanseeraa vaatemalliston kliseisillä kuvapankkikuvilla

Julkaistu: 10.06.2016 klo 14:29
Julkaisija: Adobe

10.6.2016

Adobe Stock Apparel SS16 on vaatemallisto, joka juhlistaa kaikkein rakastetuimpia ja vihatuimpia kuvapankkikuvia. Vaatemalliston kuvista löytyvät esimerkiksi vihersalaattia syövä naurava nainen ja toisiaan kättelevät liikekumppanit. Malliston avulla Adobe haluaa rohkaista luovia ihmisiä luopumaan lopullisesti vanhanaikaisista työtavoista ripustamalla kliseiset kuvat henkariin.

Muistatko ajan, jolloin kuvapankit olivat täynnä kliseisiä kuvia ja oikean kuvan etsimiseen meni todella kauan aikaa? Adobe muistaa sen myös ja sen vuoksi on otettu käyttöön Adobe Stock, josta löytyy yli 50 miljoonaa valokuvaa, piirrosta, grafiikkaa ja videota, joita voi käyttää Photoshopilla, Illustratorilla ja muilla Creative Cloud -ohjelmilla. Käytännössä tämä tarkoittaa sitä, että suunnittelijat ja graafikot voivat käyttää vähemmän aikaa oikean kuvan etsimiseen ja enemmän aikaa luovaan työhön.

Adobe Stock -kuvapankin kunniaksi syntyi Adobe Stock Apparel Summer Spring 2016 Collection, joka vie meidät ajassa taaksepäin, ja antaa nostalgisen ja humoristisen takauman kuvapankkikuvien historiaan. Vaatemallistoa on saatavilla vain rajoitettu erä suunnittelijoille, eikä mallistoa ole saatavilla myymälöistä kuluttajille.

”Adobe Stock -malliston vaatteet ovat humoristinen välienselvittely kliseisten kuvapankkikuvien kanssa, jotka löytyivät lukuisista markkinointimateriaaleista 90-luvulla. Niiden myötä voi heittää tyylikkäät jäähyväiset kliseisille kuville”, kertoo Klara Lundquist, Adoben Pohjoismaiden markkinointijohtaja.

Adobe Stock säästää aikaa kuvien etsimisestä

Oikean kuvan etsiminen voi olla työlästä ja aikaa vievää. Nykyään kuvia löytyy lukemattomista paikoista, joten luovan alan ihmiset joutuvat käyttämään arvokasta työaikaa oikeanlaisen kuvituksen etsimiseen. Kiitos parannellun hakutoiminnon, Adobe Stock vähentää kuvien etsimiseen kuluvaa aikaa 90 prosenttia (lähde: Pfeiffer Consultingin ”Boosting Design Efficiency Through Integration” -selvitys vuodelta 2016).

Tutustu Adobe Stock Apparel Summer Spring 2016 -mallistoon: https://spark.adobe.com/page/H0kit/

Lisätietoja antavat:

Adobe Systems Nordic
Jes Schyum
jes.schyum@adobe.com

Hill+Knowlton Strategies
Anitta Pirnes
anitta.pirnes@hkstrategies.com

Adobe Systems
Adobe muuttaa maailmaa digitaalisilla kokemuksilla. www.adobe.com/fi

© 2016 Adobe Systems Incorporated. All rights reserved. Adobe and the Adobe logo are either registered trademarks or trademarks of Adobe Systems Incorporated in the United States and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.