Etusivu » Tiedotteet » Maatalous » Tulityösuunnitelmien laadinta ja tulityölupien myöntäminen sähköiseen aikakauteen.

Safetum Oy

Julkaistu: 29.10.2014 klo 11:59
Julkaisija: Safetum Oy

Tulityösuunnitelma.fi – palvelu mahdollistaa tulityösuunnitelmien laatimisen täysin sähköisesti. Opastetun palvelun avulla niiden laatiminen on helppoa, vaivatonta ja nopeaa. Palvelun avulla voi myöntää tarvittavat tulityöluvat sähköisesti, aina allekirjoitusta myöten. Palvelun avulla voi hallita ja luoda sähköisessä, nykyaikaisessa muodossa kaikki tulitöihin liittyvät dokumentit.

Palvelu mahdollistaa tarvittaessa myös vanhanaikaisen tavan, suunnitelmat ja luvat voi laatia sekä allekirjoittaa manuaalisesti paperisessa muodossa. Lisäksi tulitöihin vaadittavien tulityökorttien tai –koulutusten voimassaolot ja seuranta onnistuu palveluun sisältyvän koulutusseuranta moduulin avulla.

Tulityösuunnitelma on kirjallinen suunnitelma tulitöiden sekä katto- ja vedeneristysalan tulitöiden turvallisesta tekemisestä.

Tulityölupa on pakollinen asiakirja, joka vaaditaan tulitöiden suorittamiseen tilapäisellä tulityöpaikalla.

Palvelun tarjoaja on Safetum Oy. Palvelu on käytettävissä kaikille tulityösuunnitelmien laatijoille sekä tulityölupien myöntäjille.

www.tulityosuunnitelma.fi

Lisää tietoa:

Tuomas Jurvelin, Toimitusjohtaja, Safetum Oy +358 41 4675 401

Safetum Oy on turvallisuusalan verkko- ja asiantuntijapalveluita tarjoava yritys. Toiminta painottuu turvallisuus- ja pelastussuunnitteluun, turvallisuusviestintään, kiinteistöjen pelastusvalmiuden ja varautumisen ylläpitoon, ihmisten pelastustietouden- ja osaamisen kehittämiseen sekä palo- ja poistumisturvallisuusselvitysten laadintaan. Yrityksen kiinteät toimipisteet sijaitsevat Helsingissä ja Oulussa.

Yrityksen palveluille on myönnetty oikeus käyttää avainlippu-merkkiä, joka viestii kotimaiseen tarpeeseen suunnitelluista, vastuullisesti ja turvallisesti tuotetuista palveluista. Yritys huolehtii myös vastuullisesti tilaajavastuulain mukaisista velvoitteista. Tästä osoituksena on Luotettava Kumppani - logon käyttöoikeus.

www.safetum.fi

www.tulityosuunnitelma.fi