Etusivu » Tiedotteet » Maatalous » TTS selvittää koneurakointipalveluiden tarvetta Uudenmaan hevostiloilla

TTS Työtehoseura

TTS selvittää koneurakointipalveluiden tarvetta Uudenmaan hevostiloilla

Julkaistu: 26.06.2012 klo 15:11
Julkaisija: TTS Työtehoseura

Hevosalan yrityksissä on monia töitä, jotka vaativat koneiden käyttöä tai joiden tekemistä erilaiset koneet helpottaisivat. Maatalouden koneurakointipalvelut voivat olla yksi ratkaisu töiden hoitamiseen. Kysyntä ja tarjonta ei välttämättä kuitenkaan kohtaa eikä kaikkia mahdollisuuksia tunnisteta.

TTS selvittää kyselyn avulla Uudenmaan hevosyrittäjien kokemuksia, nykykäytäntöjä ja tulevaisuuden suunnitelmia, jotka koskevat yritystoimintaan liittyviä konetöitä ja niiden organisointia. Kysely liittyy TTS – Työtehoseuran, MTK-Uusimaan ja SLC-Nyland:n yhteistyössä tekemään alueelliseen URAKKA-hankkeeseen. Syksyn aikana selvitetään vastaavanlaisella kyselyllä myös koneurakoitsijoiden kokemuksia koneurakointipalveluiden tuottamisesta. Hankkeen tavoitteena on kartoittaa potentiaalisia koneurakointipalveluiden ostajatahoja ja kehittää alueen urakointipalveluita vastaamaan nykyistä paremmin asiakkaiden tarpeita. Hankkeen tuloksista hyötyvät niin koneurakoitsijat kuin heidän asiakkaat.

Kyselyn voi täyttää sähköisesti internetissä. Lisätietoa kyselystä ja linkki varsinaiseen kyselyyn löytyy TTS:n kotisivuilta osoitteesta www.tts.fi.

Kyselyyn vastanneille tiedotetaan sähköpostitse hankkeen tuloksista, alueen koneurakointipalveluiden tarjoajista ja hankkeessa järjestettävistä infotilaisuuksista.

Lisätietoja Urakka-hankkeesta ja kyselystä:

Eerikki Kaila                                  Jaakko Holsti                          Bjarne Westerlund

TTS – Työtehoseura                     MTK-Uusimaa                        SLC-Nyland

p. 044 7143693                             p. 0400 871633                      p. 040 5037188

eerikki.kaila@tts.fi                        jaakko.holsti@mtk.fi              bjarne.westerlund@slc.fi

TTS - Työtehoseura on valtakunnallinen koulutus-, tutkimus- ja kehittämisorganisaatio, joka kouluttaa vuosittain noin 7000 opiskelijaa eri alojen ammattilaisiksi. Koulutustoiminnan lisäksi TTS - Työtehoseura tutkii ja kehittää noin 100 vuosittaisen projektin avulla työmenetelmien toiminnallisuutta, tehokkuutta ja tuottavuutta.

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki