Etusivu » Tiedotteet » Maatalous » Salainen päiväkirja eläintiloilta julkistetaan

Into Kustannus

Salainen päiväkirja eläintiloilta julkistetaan

Julkaistu: 26.02.2014 klo 10:53
Julkaisija: Into Kustannus

Eveliina Lundqvistin Salainen päiväkirja eläintiloilta julkistetaan ke 5.3. klo 14.15 Pressiklubilla (Pullman-baarin kabinetti Rautatieasemalla, kahvitarjoilu).

Tämä kirja paljastaa ensimmäistä kertaa, mitä suomalaisilla eläintiloilla todella tapahtuu.

Eveliina Lundqvist opiskeli eläintenhoitajaksi ja suoritti harjoittelujaksoja useilla kotimaisilla eläintiloilla – navetoissa, sikaloissa, broilerihallissa ja lampolassa. Hän oli kuitenkin erilainen opiskelija: maatalous- ja metsätieteiden maisteri ja vegaani, joka halusi tutustua eläintilojen olosuhteisiin ja kirjoitti kokemuksensa päiväkirjaan.

Salainen päiväkirja eläintiloilta on ainutlaatuinen teos, sillä aiemmin julkisuuteen tihkunut tieto on perustunut joko hetkittäisiin käynteihin (salakuvaukset) tai tuottajan kanssa ennakkoon sovittuihin ja siten siistittyihin käynteihin (toimittajat). Päiväkirja kertoo vihdoinkin totuuden ja kuvaa kirjoittajan koettelemuksia, järkytyksiä ja onnistumisia tuotantotilojen suljettujen ovien takana.

Kirjan tiedot:
ISBN: 978-952-264-284-4
Kategoria: Into-tieto
Ilmestyminen: 02/2014
Sivumäärä: 260
Sidosasu: nid.
Kansikuva: http://www.intokustannus.fi/images/isotkannet/SalainenPaivakirja_Luonnos.jpg
Arvostelukappaleet: arvostelukappaleet@kurvinkirja.fi
Lisätiedot: tatu.matilainen@intokustannus.fi

Into on ketterä ja ärhäkkä kustantamo. Julkaisemme ajankohtaista tietoa, hillittömän kiinnostavaa kaunoa, kantaaottavia pamfletteja, laadukasta käännöskirjallisuutta ja Le Monde diplomatique & Novaja Gazeta -lehteä. Monet kirjoistamme ovat saatavissa myös e-kirjoina.

www.intokustannus.fi | www.mondediplo.fi | www.into-ebooks.com | www.facebook.com/intokustannus