Etusivu » Tiedotteet » Maatalous » AMMU, ELMER JA PIHVI SIIRTYVÄT UUTEEN AIKAKAUTEEN

Mtech Digital Solutions Oy

AMMU, ELMER JA PIHVI SIIRTYVÄT UUTEEN AIKAKAUTEEN

Julkaistu: 08.10.2015 klo 07:30
Julkaisija: Mtech Digital Solutions Oy

Ohjelmistot tulevat osaksi Minun Maatilani -verkkopalvelua

Maatalouden Laskentakeskus julkistaa KoneAgriassa uuden selainpohjaisen Minun Maatilani -verkkopalvelun. Asiakkaiden käyttöön tulee nykyisiä Ammu, Elmer ja Pihvi sekä MobiAmmu ja MobiPihvi –sovelluksia korvaava selainpohjainen palvelu vuoden 2016 alussa. Uusi palvelu koostuu moduuleista, joista asiakas voi koota omiin tarpeisiinsa soveltuvan kokonaisuuden. Minun Maatilani on käytettävissä myös älypuhelimella ja tabletilla ja se korvaa nykyiset mobiilisovellukset.

Minun Maatilani -verkkopalvelua voi käyttää millä tahansa selaimella ja päätelaitteella. Asiakas voi käyttää palvelua samalla lisenssillä PC:llä, tabletilla ja älypuhelimella. Asiakkaan käytössä on aina uusin versio ilman mitään asennuksia. Myös tilan eläin- ja tuotantotiedot siirtyvät automaattisesti uuteen palveluun ja välittyvät eri laitteiden välillä. Kaikki tilan tiedot ovat varmassa tallessa Laskentakeskuksen omilla palvelimilla.

Minun Maatilani –palvelu muokkautuu käyttäjän tarpeisiin

Palvelussa maatalousyrittäjä voi valita juuri tilan tarpeiden mukaisen ohjelmistopaketin. Uusi palvelu mahdollistaa sovelluksen räätälöinnin ja raporttien muokkauksen sekä sovelluksen nopeamman toiminnan. Laskentakeskus tekee kullekin tilalle räätälöidyn ehdotuksen palvelukokonaisuudesta, joka auttaa palvelemaan tilan tarpeita parhaalla mahdollisella tavalla.  Minun Maatilani auttaa jopa puolittamaan päätetyöskentelyyn käytetyn ajan.

Minun Maatilani nautaosio koostuu tällä hetkellä seuraavista moduuleista:

• Elmer (perus eläinmoduuli)
  • Ammu (maitotilan moduuli)
  • Pihvi (lihatilan moduuli)
  • Ryhmittely (lisämoduuli eläinryhmien hallintaan)
  • Tilasiemennys (toimilupatilan moduuli)

”Rakenna itsesi näköinen Minun Maatilani -ohjelmisto, joka toimii kaikissa selaimissa ja kaikilla päätelaitteilla. Sitä on helppo käyttää ja muokata ja se on aiempaa huomattavasti nopeampi”, kuvaa uuttaa palvelua Ohjelmistot-ryhmän johtaja Sinikka Tommila.

Vuoden 2016 aikana Minun Maatilaani tulee muun muassa Työnohjaus-moduuli, jolla asiakas voi pitää rutiinit järjestyksessä ja varmistaa, että tärkeät tehtävät tulevat tehtyä aikanaan. Vuoden 2016 ajan asiakas voi halutessaan käyttää myös nykyistä Ammu, Elmer ja Pihvi –ohjelmaa rinnan Minun Maatilani –ohjelmiston kanssa. Ajantasaiset tiedot siirtyvät  nykyisen ja uuden palvelun välillä.

Laskentakeskuksen nautaohjelmistoja käyttää yli 9000 nautatilaa ja lisäksi ProAgrian asiantuntijat.

johtaja Sinikka Tommila, puh 050 370 3317, s-posti: sinikka.tommila(at)mloy.fi
tuotepäällikkö Petri Saarinen, puh. 040 560 6245, s-posti: petri.saarinen(at)mloy.fi

Maatalouden Laskentakeskus Oy
Urheilutie 6, 01370 Vantaa
www.mloy.fi

Kuva: Näkymä Minun Maatilani -verkkopalveluun

Maatalouden Laskentakeskus Oy on Suomen johtava maatalousalan ohjelmisto- ja ratkaisutoimittaja. Asiakkaitamme ovat maatilat, neuvontaorganisaatiot, yritykset, yhteisöt ja viranomaiset. Laskentakeskuksessa yhdistyy tietotekniikan ja maatalouden vahva osaaminen.