Etusivu » Tiedotteet » Maaseutu » Uusissa Muurame-kalusteissa yhdistyvät ajankohtaiset luonnonmateriaalit ja dynaaminen keveys

Muurame Oy

Julkaistu: 26.08.2015 klo 08:15
Julkaisija: Muurame Oy

Uusi materiaali Muurame-mallistossa on tammi. Tämä ajankohtainen luonnonmateriaali tuo uuden ulottuvuuden Muurame-ratkaisuihin ja osoittaa Pirkko Stenrosin suunnitteleman malliston poikkeuksellisen kyvyn muuntua, myös materiaalien osalta. Tammi on saatavissa pääosin TV-tasoihin ja työpöytiin rajattuna mallistona.

Slimmi on ultramoderni  TV-taso- ja pöytämallisto. Kannen reuna on ainoastaan 8 mm, josta se viistosti kasvaa keskustaa kohti. Leveydeltään 7 cm massiivipuukehys reunustaa tason viilutettua pintaa muodostaen vahvan ja jäykän rakenteen niin L-tasoille kuin myös pöydille. Tässä näkyy suomalainen puusepäntaito piensarjatuotannossa parhaimmillaan.

Viistojalat tuovat tv-tasoille ja senkeille dynaamisen ilmeen. Tarjolla on kaksi väriä, kupari ja valkoinen; sekä kaksi korkeutta 15 ja 28 cm.

Vuoden 2015 Muurame-uutuudet esitellään Habitare-messuilla 9-13.9 osastolla Ahead 7n40. Lisäksi uusiin Muurame-kalusteisiin voi tutustua Jätkäsaaressa Helsinki Design Weekin Muotoilumakasiinissa 9-12.9. Tervetuloa!

Lisätiedot:

Myynti- ja markkinointijohtaja Jan Eklund,
jan.eklund@muurame.com

Muurame

Muurame Oy kalustaa modernia muotoilua ja pitkää käyttöikää arvostavien asiakkaiden tiloja. Muurame-malliston suunnittelusta vastaa modulaarisen muotoilun edelläkävijä, sisustusarkkitehti ja professori Pirkko Stenros. Muurame-säilytyskalusteet koostuvat keskenään yhteensopivista elementeistä, joita voi täydentää tarpeen mukaan. Design-klassikoiksi muodostuneet Kaksonen- ja Kolmonen-laatikostot ovat olleet tuotannossa aina 50-luvulta lähtien. Muurame-kalusteet valmistetaan Suomessa ja myydään valtuutetuilla jälleenmyyjillä.

www.muurame.com