Etusivu » Tiedotteet » Maaseutu » Tuplajynssäri tuo tuplasti tehoa kylpyhuoneen puhdistukseen!

Sinituote Oy

Tuplajynssäri tuo tuplasti tehoa kylpyhuoneen puhdistukseen!

Julkaistu: 02.02.2015 klo 15:22
Julkaisija: Sinituote Oy

SINI Tuplajynssäri on uusi varteen liitettävä pesuharja, joka sopii kaikkien vesipesua kestävien lattioiden ja seinien perusteelliseen puhdistamiseen.

Nivelletyllä pesuharjalla on helppo puhdistaa myös hankalat siivouskohteet, sillä se taipuu lauteiden ja kalusteiden alle sekä muihin saunan ja pesuhuoneen ahtaisiin paikkoihin. Tehokkaassa, mutta hellävaraisessa harjassa on kalteva harjastus, jolla saa pestyä myös lattian ja seinän rajassa olevat silikonisaumat kumartelematta.

Tuplajynssärin ainutlaatuisen katamaraanimaisen muotoilun ansiosta harjalla on helppo pestä myös kalustejalkojen ympäriltä. Harja sopii kaikkiin SINI-välinevarsiin. Tuplajynssäri on Suomessa suunniteltu ja valmistettu avainlipputuote.

Sinituote Oy, varatoimitusjohtaja Aino Määttä, p. 019 7600 213 tai aino.maatta@sinituote.fi

Suomalainen perheyritys Sinituote Oy on Pohjoismaiden johtava siivousvälineiden, vaatehuollon tuotteiden ja autonhoitotarvikkeiden valmistaja ja markkinoija. Sinituote panostaa voimakkaasti tuotekehitykseen ja tuo jatkuvasti markkinoille uusia välineitä kodin siivouksen, järjestyksen ja toimivuuden ylläpitoon. Yrityksen tavoitteena on tehdä suomalaisten kotien arjesta vähän helpompaa. Ympäristöystävälliset SINI-tuotteet ovat kestäviä ja pestäviä, ja ne on kehitetty suomalaisille sisustusmateriaaleille ja suomalaisille kodeille. Valtaosa yrityksen markkinoimista tuotteista on kotimaisia Avainlipputuotteita.

Seuraa meitä
Facebookissa: https://www.facebook.com/Sinituote