Etusivu » Tiedotteet » Maaseutu » Tie terveyteen käy arkisten valintojen kautta

Marttaliitto ry

Tie terveyteen käy arkisten valintojen kautta

Julkaistu: 09.09.2016 klo 08:35
Julkaisija: Marttaliitto ry

Marttojen valtakunnallisen Kauha ja kukkaro -viikon tapahtumat ovat 12.-16.9.2016. Tapahtumissa perehdytään, miten tie terveyteen käy arkisten valintojen kautta.

Olet tervetullut tapahtumiimme keskustelemaan ja kuuntelemaan, miten ruokavalinnoilla voi edistää terveyttä ja hyvää oloa. Annamme vinkkejä, miten kasvisten lisääminen ja hyvien rasvojen valinta onnistuvat ruuan mausta tinkimättä. Opastamme myös miten tulla taidokkaaksi ruuanlaittajaksi ja maustajaksi vähemmällä suolan käytöllä.

Kauha ja kukkaro -tapahtumat

Tervetuloa mukaan tapahtumiimme - tule oppimaan uutta, kokemaan tekemisen iloa ja onnistumisen elämyksiä! Kauha- ja kukkarotapahtumat löytyvät nettisivultamme.

Marttaliitto ry

Kaisa Härmälä, kehittämispäällikkö
puh. 050 511 8007 kaisa.harmala(at)martat.fi

Arja Hopsu-Neuvonen, kehittämispäällikkö