Etusivu » Tiedotteet » Maaseutu » Piippo Oyj esittelee uuden Hybrid NG -paalausverkon KoneAgria-messuilla Tampereella

Piippo Oyj

Julkaistu: 06.10.2015 klo 14:57
Julkaisija: Piippo Oyj

Piippo Oyj on kehittänyt Hybrid -paalausverkkoa edelleen ja nyt verkot ovat saaneet NG -merkinnän, New Generation, joka tarkoittaa entistä parempaa leikkautuvuutta ja leviämistä. Uutta Hybrid NG -paalausverkkoa esitellään KoneAgria -messuilla Tampereella 8.-10.10.2015.

Uusi entistä lujempi, mutta helpommin katkeava Hybrid NG -verkko tarjoaa nyt peräti 290 kg murtolujuuden, joka on jopa 30% korkeampi kuin muiden markkinoilla olevien perusverkkojen lujuus. Korkea lujuus mahdollistaa kestävät paalit pienemmällä metri- ja muovimäärällä verkkoa, mikä alentaa paalauskustannusta ja muovijätettä merkittävästi.

4000 m verkolla voi paalata jopa koko päivän ilman verkon vaihtoja, jolloin säästyy arvokasta työaikaa. Korkea UV-suoja varmistaa paalien säilymisen ulkovarastoinnissa. Uusi, entistäkin paremmin leviävä Hybrid NG -verkko toimii Multicore -hylsyn ansiosta kaikissa paalaintyypeissä, kuten esimerkiksi John Deeren, Claasin ja Kronen kaikissa paalaimissa.

Nyt 1,23 m ja 1,25 m levyisiä paalausverkkoja ei tarvitse enää ostaa erikseen - yksi Hybrid NG -leveys riittää!

Osasto sijaitsee Tampereen KoneAgria -messuilla D-hallissa paikalla D315.

Lisätietoja myös www.piippo.fi.

Piippo lyhyesti
Piippo Oyj valmistaa,
jakelee ja markkinoi köysiä, lankoja ja verkkoja. Yhtiön tuotantolaitos sijaitsee Outokummussa, josta yhtiö vie tuotteitaan yli 30 maahan Amerikasta Australiaan ja Islannista Etelä-Afrikkaan. Yhtiön pääsegmentit ovat agri, kuluttajat ja B2B.  Globaali väestön kasvu kiihdyttää erityisesti agri-segmentin kysyntää. Piippo Oyj:n osakkeet ovat listattuna Nasdaq Helsinki Oy:nylläpitämällä First North Finland -markkinapaikalla.