Etusivu » Tiedotteet » Maaseutu » Mikä on, kun maatalouden työt eivät kelpaa?

TTS Työtehoseura

Mikä on, kun maatalouden työt eivät kelpaa?

Kutsu.
Julkaistu: 08.07.2016 klo 11:05
Julkaisija: TTS Työtehoseura

Tule kuulemaan maanantaina 11.7. 2016 klo 15:15 - 16:30 Kaupungintalon pihalle (Hallituskatu 12) maatalouden ja sen tuotteita jalostavan teollisuuden edustajien sekä työntekijöiden näkökulmia aiheeseen sekä ottamaan osaa keskusteluun.

Kimmo Collanderin juontamassa tilaisuudessa puhujina ovat Maria Kaisa Aula, Samuli Eskola, Juha Kantoniemi ja Raimo Kivineva.

Nauhoitetun terveisensä keskusteluun tuo lisäksi Aalto yliopiston markkinoinnin professori Pekka Mattila, jonka viestinä on "Brändää työsi, maajussi!".

Tervetuloa mukaan!

Tilaisuuden järjestää Maatalouden Erikoisyhdistysten liitto ry ( jäseninä ovat Faba, ETT, Työtehoseura, Kauppapuutarhaliitto, Luomuliitto, Suomen Hippos, Suomen Turkiseläinkasvattajien Liitto, Siipikarjaliitto). Liitto on läsnä myös Kansalaistorilla 11.-13.7.2016

TTS Työtehoseura on valtakunnallinen koulutus-, tutkimus- ja kehittämisorganisaatio, joka kouluttaa vuosittain noin 10000 opiskelijaa eri alojen ammattilaisiksi. Koulutustoiminnan lisäksi TTS Työtehoseura tutkii ja kehittää noin 100 vuosittaisen projektin avulla työmenetelmien toiminnallisuutta, tehokkuutta ja tuottavuutta.

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki