Etusivu » Tiedotteet » Maaseutu » Metsä hyvinvoinnin lähteenä -seminaarit Uudenmaan, Hämeen ja Pirkanmaan alueilla

TTS Työtehoseura

Kutsu.
Julkaistu: 10.10.2013 klo 10:56
Julkaisija: TTS Työtehoseura

Tule mukaan kuulemaan ja kokemaan, miten metsästä voi saada hyvinvointia ja ideoita yritystoimintaan.

Monelle ihmiselle luonto ja erityisesti metsä on rauhoittava ja mielialaa kohottava paikka. Esteettiset elämykset ja maisemat ovat tärkeimpiä syitä metsien virkistyskäytölle ja luontomatkailulle. Metsien hyödyntäminen myös hyvinvointivaikutusten tuottajana avaa mahdollisuuksia monenlaisille uusille palvelu- ja tuoteinnovaatioille ja niihin pohjautuvalle yrittäjyydelle.

Live-hanke järjestää osana koulutusohjelmaa kolme samansisältöistä maksutonta metsä-aiheista teemapäivää. Seminaareissa kerrotaan muun muassa metsän hyvinvointi- ja terveysvaikutuksista sekä Metsähallituksen luontokeskuksen palveluista ja yhteistyömahdollisuuksista yrittäjien kanssa. Lisäksi kuullaan erilaisista tavoista hyödyntää metsää ja luontoa yritystoiminnassa.

Teemapäivien ajankohdat:

• tiistai 29.10.2013 klo 12.30–16.00 Seitsemisen luontokeskus, Ylöjärvi

• keskiviikko 30.10.2013 klo 12.30–16.00 Hämeen luontokeskus, Tammela

• tiistai 5.11.2013 klo 12.30–16.00 Luontokeskus Haltia, Espoo

Tarkemmat teemapäivien ohjelmat ja ilmoittautumisohjeet löytyvät LIVE-hankkeen kotisivuilta www.tts.fi/greencare

Lisätietoa: projektipäällikkö Anne Korhonen, Työtehoseura ry, 044 7143 701, anne.korhonen@tts.fi

Sari Liski-Markkanen, Työtehoseura ry, 044 7143 694, sari.liski-markkanen@tts.fi

TTS - Työtehoseura on valtakunnallinen koulutus-, tutkimus- ja kehittämisorganisaatio, joka kouluttaa vuosittain noin 8000 opiskelijaa eri alojen ammattilaisiksi. Koulutustoiminnan lisäksi TTS - Työtehoseura tutkii ja kehittää noin 100 vuosittaisen projektin avulla työmenetelmien toiminnallisuutta, tehokkuutta ja tuottavuutta.

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki