Etusivu » Tiedotteet » Maaseutu » Maa- ja kotitalousnaisten Keskuksen toiminnanjohtajaksi on valittu Mirja Hellstedt

Maa- ja kotitalousnaisten Keskus ry

Julkaistu: 17.06.2013 klo 09:24
Julkaisija: Maa- ja kotitalousnaisten Keskus ry

Maa- ja kotitalousnaisten Keskuksen uudeksi toiminnanjohtajaksi on valittu MMM Mirja Hellstedt. Hän aloittaa toiminnanjohtajana 1.10.2013. Hellstedt siirtyy tehtävään Ruokatieto Yhdistys ry:stä. Uuteen työhönsä hän perehtyy elo-syyskuun aikana.

Nykyinen toiminnanjohtaja Liisa Niilola jää eläkkeelle 30.9.2013.

puheenjohtaja Kaisu Merilä, p. 050 3820 206, kaisu.merila (at) utanet.fi
viestintäpäällikkö Johanna Saarikoski, p. 040 526 8475, johanna.saarikoski (at) maajakotitalousnaiset.fi

Maa- ja kotitalousnaisten Keskus on valtakunnallisen neuvontajärjestön keskusjärjestö. Maa- ja kotitalousnaiset on yksi maan suurimmista naisjärjestöistä. Se tarjoaa kotitalous-, yritys- ja maisemanhoidon neuvontaa. Lähes 55 000 jäsenen ja noin 70 asiantuntijan Maa- ja kotitalousnaiset on vahva maaseudun kehittäjä.

Tämä vuosi on Maa- ja kotitalousnaisten juhlavuosi. Maa- ja kotitalousnaisten Keskus sekä monet piirikeskukset ja yhdistykset täyttävät 80 vuotta. Juhlavuoden tunnuslause on Maa- ja kotitalousnaiset - Aitojen asioiden puolesta. www.maajakotitalousnaiset.fi