Etusivu » Tiedotteet » Logistiikka ja liikenne » Yli 100 Ajovarman palvelupistettä palvelee ajokorttiasioissa - aika kannattaa varata etukäteen

Trafi

Julkaistu: 13.01.2016 klo 16:02
Julkaisija: Trafi

Tieliikenteen henkilölupien, kuten ajokorttien, myöntäminen siirtyi poliisilta Trafille 1.1.2016. Asiakkaita lupa-asioissa palvelee yli 100 Ajovarman palvelupistettä.  Ruuhkat voi välttää varaamalla ajan etukäteen Ajovarman nettisivuilta.

Ajovarma ottaa vastaan ajokortti- ja muut hakemukset, luovuttaa tarvittavat luvat ja neuvoo ajokorttiasioihin liittyvissä kysymyksissä.

Tähän mennessä tieliikenteen henkilölupia on myönnetty yli 7 000. ”Yhteistyö Ajovarman kanssa on lähtenyt hyvin käyntiin. Lupamäärät ovat nyt alkuvuodesta suuret ja suurimmissa kaupungeissa  on syntynyt ruuhkaa Ajovarman lupapalveluihin. Asiakkaiden kannattaakin hyödyntää Ajovarman sähköistä ajanvarausta, jotta säästyy jonoilta ”, muistuttaa osastopäällikkö Kimmo Pylväs.

Asiointiin voi varata ajan etukäteen Ajovarman nettisivuilta www.ajovarma.fi ja samalta sivulta löytyy tiedot kaikista palvelupisteistä paikkakunnittain.

osastopäällikkö Kimmo Pylväs, kimmo.pylvas@trafi.fi, p. 029 5345 798

yksikönpäällikkö Simo Karppinen, simo.karppinen@trafi.fi,  p. 029 5345 343

Trafi on liikenteen viranomainen ja liikennealan vahva asiantuntija, joka toimii rohkeasti vastuullisen liikenteen puolesta. www.trafi.fi, twitter.com/Trafi_Finlandfacebook.com/Trafi.Finland, instagram.com/trafi_finland/

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon