Etusivu » Tiedotteet » Logistiikka ja liikenne » XO Boats lanseeraasi kaksimoottorisen uutuusmallin XO 270 RS Cabin OB

Oy Otto Brandt Ab

XO Boats lanseeraasi kaksimoottorisen uutuusmallin XO 270 RS Cabin OB

Julkaistu: 18.02.2014 klo 12:57
Julkaisija: Oy Otto Brandt Ab

Palkittu suomalainen Premium-moottoriveneiden valmistaja XO Boats Oy lanseerasi uuden XO 270 RS Cabin OB -kaksimoottoriversion täydentämään XO 270 RS -sarjaa.

XO 270 RS Cabin OB tarjoaa entistä suorituskykyisemmän vaihtoehdon XO Boatsin suurimman venemallin ystäville. Uutuus esiteltiin ensimmäistä kertaa maailmassa Vene 14 Båt -messuilla, jossa nähtiin myös tammikuussa Düsseldorfin Boot 2014 -messuilla lanseerattu keulahytillinen XO 270 RS Front Cabin.

Kaksimoottorinen Outboard-malli tuo kasvaneeseen 270-sarjaan entistä suorituskykyisemmän vaihtoehdon. 500 (2 X 250) hevosvoimaa kuljettaa venettä vakaasti 35 solmun marssivauhdissa. Veneen huippunopeus on lähes 50 solmua. Kahden moottorin ansiosta vene on turvallinen ja helppo käsitellä satamassa. Veneen keulassa on runsaasti säilytystilaa sekä nukkumatila, ja kajuutan istuimet ovat muutettavissa miellyttäväksi kahden hengen makuutasoksi. Veneen maksimihenkilömäärä on 8–10 henkilöä. Uusi RS Cabin OB edustaa ajo-ominaisuuksiltaan ja estetiikaltaan tuttua XO Boats -laatua ja on rakennettu Motorboat of the Year 2014 -finalisti RS Cabin -mallin pohjalle.

Siteeraus:

Kaksimoottorinen RS Outboard tarjoaa vaihtoehdon veneilijälle, joka haluaa tehokkaan yhteysveneen tai ärhäkkään ja hauskan veneen vapaa-ajalle. RS Outboardin lisäksi RS Cabin sekä juuri lanseerattu RS Front Cabin muodostavat nyt monipuolisen 270-perheen omine erityispiirteineen. Kaikki luonnollisesti erinomaisia ajettavia, kelissä kuin kelissä”, kertoo XO Boats Oy:n myynti- ja markkinointipäällikkö Calle Nyman.

XO 270 RS Cabin OB

Pituus :           8,37 m

Leveys :          2,60 m

Korkeus:         3,00 m