Etusivu » Tiedotteet » Logistiikka ja liikenne » VR:n palvelupiste Tikkurilassa siirtyy uusiin tiloihin

VR Group

VR:n palvelupiste Tikkurilassa siirtyy uusiin tiloihin

Julkaistu: 08.12.2014 klo 10:40
Julkaisija: VR Group

VR:n palvelupiste aloittaa toimintansa asema- ja liikekeskus Dixin tiloissa Tikkurilassa 2. tammikuuta 2015.

VR:n nykyinen lipunmyynti Tikkurilan asemalla on auki 30.12.2014 saakka. 31.12.–1.1. lipunmyynti on suljettu. Palvelupisteen aukioloajat pysyvät muuton jälkeen ennallaan.

Tikkurilan uusi matkakeskus aukeaa kulkuyhteydeksi junalaitureille 1. tammikuuta, ja samana päivänä HSL:n bussiterminaali siirtyy asema- ja liikekeskuksen yhteyteen maan tasoon. Dixin liikkeet avaavat ovensa asiakkaille 15. tammikuuta.

Dixin toisen vaiheen rakentaminen käynnistyy alkuvuodesta. Rakennustyöt aiheuttavat muutoksia aseman kulkureitteihin.

Kehärata kasvattaa Tikkurilan aseman matkustajamäärää

Tikkurilan aseman matkustajamäärän odotetaan jopa kolminkertaistuvan, kun Kehäradan liikennöinti alkaa kesällä 2015. Kehärata muodostaa uuden joukkoliikenteen runkoyhteyden Vantaankosken asemalta Helsinki-Vantaan lentoaseman kautta Tikkurilaan.

Tikkurilasta tulee paitsi entistä vilkkaampi lähiliikenneasema, myös merkittävä kaukoliikennematkustajien vaihtoasema matkalla lentoasemalle, jonne pääsee Tikkurilasta Kehärataa pitkin kahdeksassa minuutissa.

Lisää VR:n palveluista Tikkurilassa: vr.fi

VR Group on monipuolinen, ympäristöystävällinen ja vastuullisesti toimiva matkustuksen, logistiikan ja infrarakentamisen palveluyritys. Konsernissa työskentelee noin 9 500 ammattilaista. VR Group toimii pääasiassa Suomessa, mutta sillä on toimintaa myös ulkomailla, erityisesti Venäjällä ja Ruotsissa.

VR Groupin uutishuone

Yhteystiedot VR Groupin viestintään