Etusivu » Tiedotteet » Logistiikka ja liikenne » VR:n asemien lipunmyyntiaikoihin muutoksia

VR Group

VR:n asemien lipunmyyntiaikoihin muutoksia

Julkaistu: 19.08.2014 klo 08:39
Julkaisija: VR Group

VR:n asemien lipunmyynnin palveluaikoihin tulee muutoksia. Osalla asemia uudet palveluajat tulevat voimaan 25. elokuuta ja osalla 15. syyskuuta.  Palveluaikoja tarkistetaan, jotta ne vastaisivat paremmin nykyistä asiakastarvetta. Jo 75 prosenttia lipuista ostetaan muualta kuin asemilta.  VR:llä on oma lipunmyyntipiste 23 asemalla.

Lipunmyynnin muutokset eivät vaikuta junien liikennöintiin eivätkä asemien odotustilojen aukioloihin. Asemilla on VR:n lippuautomaatit, ja lippuja voi kaikilla paikkakunnilla ostaa myös R-kioskeilta.

R-kioskilta voi ostaa VR:n yleisimpiä kaukoliikenteen junalippuja sekä lähiliikenteen vyöhykelippuja.  Auto- ja makuupaikkaliput saa VR:n omista kanavista tai varaamalla puhelinpalvelusta ja noutamalla R-kioskilta. VR:n asiakasohjelma Veturiin liittyneet tunnistetaan myös kioskilla asioidessa kun he esittävät Veturi-tunnuksensa.

Kioskien lisäksi junalippuja voi ostaa useista VR:n tutuista myyntikanavista: VR:n verkkokaupasta www.vr.fi, VR Mobiilista, puhelinpalvelusta, lippuautomaateilta, junasta junahenkilökunnalta sekä matkatoimistoista. Kaikkia lipunmyyntikanavia kehitetään asiakaskäyttäytymisen ja asiakasodotusten mukaan.

Lisätietoja lipunmyynnin palveluajoista asemilla www.vr.fi kohdasta palvelut asemilla.

VR Group on monipuolinen, ympäristöystävällinen ja vastuullisesti toimiva matkustuksen, logistiikan ja infrarakentamisen palveluyritys. Konsernissa työskentelee yli 10 000 ammattilaista. VR Group toimii pääasiassa Suomessa, mutta sillä on toimintaa myös ulkomailla, erityisesti Venäjällä ja Ruotsissa.

VR Groupin uutishuone

Yhteystiedot VR Groupin viestintään