Etusivu » Tiedotteet » Logistiikka ja liikenne » UUDET FASTER-VENEET 635CC, 495CC ja 495i ESITTELYSSÄ VENE 14-MESSUILLA 7.-16.2.2014

Oy Otto Brandt Ab

Julkaistu: 06.02.2014 klo 10:29
Julkaisija: Oy Otto Brandt Ab

Faster-alumiiniveneet esittelevät Vene14 -messuilla kaksi uutta alumiinivenettä: keularampillisen Faster 635 CC -mallin sekä alan lehdissä suitsutusta saaneen Faster 495 CC -mallin. Osasto 6F59. Messut avoinna joka päivä 10-18, ke 12.2. klo 10-20.

UUSI FASTER 635 CC – hyöty-, ammatti- ja huviveneen täydellinen yhdistelmä

Uusi Faster 635 CC on monikäyttövene, joka sopii yhteysveneeksi, pelastusveneeksi tai öljyntorjuntaan niin urheilukalastajille, saariston urakoitsijoille, sukeltajille kuin viranomaisille. Vene muuntautuu täydellisesti käyttötarpeen mukaan ja sopii niin mökkiläisen kuin ammattilaisenkin kuljetustarpeisiin. Ammattikäyttöön suunniteltu kestävä rakenne ja suuri etuavotila luovat veneelle uudenlaisia käyttömahdollisuuksia: Helppokulkuinen turkkitila on käytettävissä tavaroiden kuljettamiseen, kalastukseen tai vaikka sukellusreissun varusteille. Kätevä keularamppi helpottaa lastausta ja kulkua veneeseen sekä mahdollistaa vaikka mönkijän kuljettamisen veneessä. Veneen sisälaitoihin ja pulpetin eteen kiinnitettyyn kiskoon saa vaivattomasti kiinnitettyä istuin- ja säilytystiloja sekä lisävarusteita, jolloin veneeseen saadaan istumapaikat jopa 10 henkilölle sekä runsaat säilytysmahdollisuudet. Faster 635 CC on sarjavalmisteinen ammattitason vene huviveneiden hintaluokassa.

UUDET FASTER 495 CC ja 495i – Ajettavuudeltaan erinomaiset alumiiniveneet kaikkiin keleihin

Tervetullut uusi Faster, joka rinnakkaismallinsa 495 i:n kanssa täydentää Faster-alumiiniveneiden valikoimaa mukavasti. Uusi Faster 495 CC on helposti ympärikuljettava, vaivattomasti käsiteltävä ja kaikkiin keleihin sopiva keskipulpettivene, joka sopii erityisesti yhteys- ja kalastuskäyttöön. Muiden Fastereiden tapaan tässäkin mallissa on nousulistaton pohja ja olematon liukuunnousukynnys. CC-mallin ohjauspulpetti on sijoitettu keskelle venettä, jota kuljettaja ohjaa erilliseltä istuimelta. Istuimen takana on reilusti tilaa irrotettaville istuinlaatikoille, joita on valittavissa erikokoisina.

Rinnakkaismalli Faster 495i on takapenkiltä ohjattava, ja veneen pulpetti on kätevästi siirrettävissä tarpeen mukaan joko keskelle tai oikeaan laitaan. Tämä vapauttaa poikkeuksellisen paljon tilaa lastaukseen, kuljetukseen ja kalastukseen. Molemmissa Faster 495 -malleissa on luokkaansa suuremman veneen ajo-ominaisuudet ja runsas vakiovarustus, johon kuuluvat mm. karttaplotteri ja hydrauliohjaus. Varustus on täydennettävissä erillisillä, kiskoihin kiinnitettävillä säilytyslaatikoilla ja muilla varusteilla.

Faster ja Honda-esiasennus sekä viiden vuoden takuu

Faster-veneisiin tehdään jo tehtaalla esiasennus Honda-perämoottoreille. Honda on maailman suurin ja kokenein nelitahtisten perämoottoreiden valmistaja, ja Honda-perämoottori on kautta aikojen maailman ostetuin nelitahtinen perämoottori. Menestyksen taustalla on ainutlaatuinen ja varmatoiminen tekniikka, moderni muotoilu, hiljainen käyntiääni sekä tinkimätön ympäristöajattelu. Sekä Faster-veneille että Honda-perämoottoreille annetaan viiden vuoden takuu.

Hinnat 2014

Faster 635 CC + BF115 XU sh. 53 390 € pakettihinta 49 900 €

Faster 635 CC + BF135 XU sh. 55 090 € pakettihinta 51 500 €

Faster 635 CC + BF150 XU sh. 56 390 € pakettihinta 52 900 €