Etusivu » Tiedotteet » Logistiikka ja liikenne » Turun Länsikeskuksen postin 20320 palvelut muuttavat K-citymarkettiin

Posti Group

Turun Länsikeskuksen postin 20320 palvelut muuttavat K-citymarkettiin

Julkaistu: 17.03.2016 klo 14:37
Julkaisija: Posti Group

– postipalveluita saa aamusta iltaan myös viikonloppuisin

Posti uudistaa palvelupisteverkostoaan ja siirtää postipalvelut osasta Postin omia myymälöitä kumppaniyritysten palvelupisteisiin. Paikkakunnilla tarjotaan muutosten myötä samat postipalvelut kuin aiemmin pitkin aukioloajoin ja hyvillä sijainneilla. Uudistuksella parannetaan palvelujen saatavuutta.

Postin kumppanit ovat kokeneita postipalvelujen tarjoaja, joilla on entuudestaan posteja useilla paikkakunnilla. Kesko tarjoaa postipalvelut jo kymmenessä K-citymarketissa.

Turun Länsikeskuksen posti 20320 muuttaa syyskuussa samassa kiinteistössä sijaitsevaan K-citymarkettiin (os. Markulantie 150, 20320 Turku). K-citymarketissa posti palvelee laajoin aukioloajoin, maanantaista lauantaihin klo 8–21 ja sunnuntaisin klo 10–21.

Postin oma myymälä tarjoaa postipalvelut Länsikeskuksessa normaalisti siirtoon asti. Alueen asiakkaita tiedotetaan lähempänä muutosta kotiin lähetettävällä kirjeellä.

K-citymarketin yhteydessä palvelee myös Postin pakettiautomaatti, josta pakettien lähettäminen ja vastaanottaminen on erityisen nopeaa ja vaivatonta. Länsikeskuksen toinen pakettiautomaatti löytyy Prismasta.

Joustavaa asiointia asiakkaiden tarpeisiin

Posti tarjoaa Turussa erittäin laajan palvelupisteverkoston, johon kuuluu 13 postia ja Postin noutopistettä sekä 24 Postin pakettiautomaattia. Vastaanottaja voi ohjata verkkokauppaostoksiaan itselleen sopivimpaan noutopaikkaan Postin verkkopalvelussa tai mobiilisovelluksella. Postin lähettämisen verkkopalvelussa voi puolestaan maksaa paketin postimaksun valmiiksi posti.fi/lahettaminen.

Postin verkostoon kuuluu kaiken kaikkiaan yli 1 400 palvelupistettä. Posti lisää palvelupisteiden kokonaismäärää lähivuosina sadalla uudella palvelupisteellä. Posteista 90 % toimii jo kumppaniyrityksissä. Palvelupisteverkoston kehittämisellä vastataan asiakkaiden muuttuneisiin asiointitottumuksiin ja verkkokaupan kasvuun helpottamalla pakettien noutoa postien laajoilla aukioloajoilla ja erilaisilla palveluvaihtoehdoilla, kuten pakettiautomaateilla ja noutopisteillä. Postin noutopiste tarjoaa yleisimmin käytetyt postipalvelut, ja niihin ohjautuvat lähialueen noudettavat postilähetykset.

Kaikkien Postin palvelupisteiden sijainnit ja aukioloajat löytyvät osoitteesta www.posti.fi/postit.

Tiedote palvelupistemuutoksesta 16.6.2015

Lisätietoja medialle:

Postin MediaDesk, puh. 020 452 3366 (arkisin klo 9–16.30)

Posti Group on ensisijainen valintasi postin, logistiikan ja verkkokaupan palveluissa. Huolehdimme kaupankäynnin ja arjen sujuvuudesta yhdeksässä maassa. Liikevaihtomme vuonna 2015 oli 1 650 miljoonaa euroa. Palvelemme asiakkaitamme Suomessa Posti-nimellä ja muissa maissa Itella-nimellä noin 22 000 ammattilaisen voimin. Kaikki palvelumme Suomessa ovat hiilineutraaleja. www.posti.com