Etusivu » Tiedotteet » Logistiikka ja liikenne » Transpoint International myy tytäryhtiönsä Unkarissa

VR Group

Transpoint International myy tytäryhtiönsä Unkarissa

Julkaistu: 22.06.2015 klo 13:02
Julkaisija: VR Group

VR Transpointin kansainvälisen maantielogistiikan yhtiö Transpoint International (FI) Oy myy tytäryhtiönsä Unkarissa unkarilaiselle Trans-Sped-konsernille. Transpoint International (HU) Kft on toiminut läntisen Unkarin alueella varastointilogistiikan markkinoilla ja itäisen Keski-Euroopan sekä Unkarin ja Suomen välisessä maantielogistiikassa.

- Keskitymme kansainvälisessä maantielogistiikassa jatkossa omien yhtiöidemme kautta Venäjään ja Baltiaan. Muualle Itä-Eurooppaan toimimme kattavan partneriverkostomme avulla, logistiikkadivisioonan johtaja Rolf Jansson toteaa.

Yrityskaupan myötä Transpoint International (HU) Kft siirtyy kokonaisuudessaan Trans-Sped-konsernin omistukseen. Yhtiön Tatabányan, Tatan ja Budapestin toimipisteissä työskentelee kaikkiaan 120 henkilöä, jotka siirtyvät välittömästi uuden työnantajan palvelukseen.

Kaupan osapuolet ovat sopineet, että kauppahintaa ei julkisteta.

VR Group on monipuolinen, ympäristöystävällinen ja vastuullisesti toimiva matkustuksen, logistiikan ja infran palveluyritys. Konsernissa työskentelee noin 9 000 ammattilaista. VR Group toimii pääasiassa Suomessa, mutta sillä on toimintaa myös ulkomailla, erityisesti Venäjällä ja Ruotsissa.