Etusivu » Tiedotteet » Logistiikka ja liikenne » Trafin viestintäjohtajaksi Anna Jokela

Trafi

Trafin viestintäjohtajaksi Anna Jokela

Julkaistu: 20.12.2012 klo 09:37
Julkaisija: Trafi

Liikenteen turvallisuusvirasto Trafin uudeksi viestintäjohtajaksi on nimitetty valtiotieteiden maisteri Anna Jokela. Viestintäjohtaja johtaa kokonaisvaltaisesti Trafin viestintää ja yhteiskuntasuhdeasioita sekä vaikuttaa viraston verkoistoissa sekä kansallisella että kansainvälisellä tasolla. Viestintäjohtaja vastaa Trafin viestinnän tuloksellisuudesta ja kehittämisestä sekä osallistuu Trafin johtoryhmän jäsenenä koko viraston johtamiseen ja kehittämiseen.

Anna Jokelalla on laaja viestintäalan kokemus eri organisaatioiden viestinnän johtamisesta. Hän on toiminut liikenne- ja viestintäministeriön hallinnonalalla mm. Tiehallinnon, Merenkulkulaitoksen ja Viestintäviraston viestintöjen johtotehtävissä. Trafiin Jokela siirtyy Liikenneviraston viestintäjohtajan paikalta.

Jokela aloittaa Trafissa tammikuun aikana.

pääjohtaja Kari Wihlman, puh. 029 534 5200, kari.wihlman(at)trafi.fi

Liikenteen turvallisuusvirasto Trafi kehittää aktiivisesti liikennejärjestelmän turvallisuutta, edistää liikenteen ympäristöystävällisyyttä ja vastaa liikennejärjestelmän viranomaistehtävistä. www.trafi.fi

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki