Etusivu » Tiedotteet » Logistiikka ja liikenne » Trafi antoi vuoden 2010 laatupalkinnon Loimaan kuljettajantutkinnon palvelupisteelle

Trafi

Julkaistu: 14.04.2011 klo 10:30
Julkaisija: Trafi

Liikenteen turvallisuusvirasto Trafi valitsi vuoden 2010 laadukkaimmaksi kuljettajantutkintojen vastaanottopisteeksi Ajovarma Oy:n Loimaan toimipisteen. Valinnan tavoitteena on osaltaan motivoida kuljettajantutkintojen vastaanottajia, toimistohenkilökuntaa ja heidän edustamiaan yrityksiä toiminnan parantamiseen.

Palkitsemisen perusteina käytetään toiminnan tasalaatuisuutta ja sopimuksenmukaisuutta sekä paikallisten kouluttajien tyytyväisyyttä palvelupisteen toimintaan. Lisäksi siihen vaikuttavat henkilöstön osaamistaso, asiakaspalaute ja mahdolliset oikaisuvaatimukset. Myös palveluntuottajan lausunto sekä loppuasiakastutkimus otetaan huomioon.

- Erityisesti toiminnan tasalaatuisuus sekä halu kehittää kuljettajantutkintotoiminnan laatua nousi merkittävään rooliin valittaessa Loimaan tutkintotiimi palkinnon saajaksi, toteaa osastonjohtaja Kari Hakuli Trafista.

Valinnan tekevät Trafin tieliikenteen kuljettajantutkintotoiminnasta vastaavat henkilöt. Palkinnon luovuttivat Loimaalla 14.4.2010 osastonjohtaja Kari Hakuli ja yksikönpäällikkö Ari Herrala.

Laadukkain palvelupiste on valittu kahdeksan kertaa. Aikaisempina vuosina palkinto on mennyt Imatralle, Joensuuhun, Jyväskylään, Kokkolaan, Kuopioon, Lahteen ja Mikkeliin.

ylitarkastaja Elina Uusitalo, 020 618 5445, elina.uusitalo(at)trafi.fi
yksikönpäällikkö Ari Herrala, 020 618 5561, ari.herrala(at)trafi.fi

Liikenteen turvallisuusvirasto Trafi kehittää aktiivisesti liikennejärjestelmän turvallisuutta, vastaa sen sääntely- ja valvontatehtävistä sekä edistää liikenteen ympäristöystävällisyyttä. www.trafi.fi

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon